• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • Bebis04

Helenaj: Okej, jag trodde att den skulle finnas med på deras hemsida men det gjorde den inte....*konstigt*

• ruffe4

Det kommer att skilja 1 år o 10 månader mellan våra o jag har köpt en Emmaljunga syskonvagn i färg sport safari, jäääättefiiin

• ruffe4

BellaB

Jag skulle ALDRIG köpa en svart vagn! Så tråkigt!

Smaken är som

• EST

Nu har jag hittat ytterligare en syskonvagn Red Castle. Är det någon som känner till den och har erfarenheter?

länk: www.redcastle.fr

Verkar ju vara i klass med både UJ och Babytravel och den går visst att köpa i Malmö på Villa Magnolia.

• Tingilya

Jag går å räknar ner tills sommaren då man får dra runt nya åket
    När har ni BF? Kollar ni på vagnar i god tid eller e ni yte "sent"?

• Smultronblomman

Sandra82: Jag har bf 19 juni så är ju ute i ganska god tid och har äntligen bestämt mig nu för en Babytravel. Beställde den idag, beige blir det! När har du själv bf?

Vad tycker ni om en helbeige vagn förresten? Var inne på helsvart först, men nja alltså det blir lite väl tråkigt tycker jag... men kanske mer praktiskt. Men iallafall, nu blir det beige

• Tingilya

Jag har BF 5/8..så e ute i goood tid..
    Här blir det en grå/svart.
    Men beige e fint! Men blir det inte smutsigt fort tro?

• Smultronblomman

Sandra82: Jo det är ju just det med att den blir smutsig fort, men nertill är den ju svart och sittplatserna är svarta... känns som där den värsta smutsen kommer att bli är vagnen svart, så jag chansar Vad ska du ha för vagn?

• Tingilya

Ah, men dåså, då kommer den ju inte å bli så skitig
    Låter snyggt!
    Jag ska ha en Teutonia team alu.
    Du?

• Smultronblomman

Här blev det ju en babytravel

Svar på tråden Syskonvagn