Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Smultronblomma: vi har en Teutonia -04 som är beige och svart; på det svarta syns allt mer än på de beige delarna. Tänk på hur bilar smutsas - de svarta är ju alltid smutsiga (damm är ju grått) medan en silverfärgad/grå inte behöver poleras så ofta.
Hur gör ni med babytravel, köper ni till mjukliftar till babyn?
Går deras sits att lägga helt ner?
vad kostade hela paketet?
har blivti erbjuden en begand vagn (minns inte märke) för 3500 men den går bara tt lägga ner 180grader... funderar..
Jag kommer nog va ute sent. Ingen katastrof om man inte har en dubbelvagn den första tiden. Jag vill hellre va säaker på att den kommer ut hel o frisk o min dotter fortfarande vill sitta i vagn,
Vagnarna tar ju inte slut direkt, det kommer nya.
Om Ts vill ha en smidig syskonvahn så kanske Phil & Teds kan vara något?
Ska själv beställa en sån åt mina killar (2½ år och 1 år).
AnnaOnIce: Jag har ju beställt en Babytravel och beställde till en liggdel till vagnen. Har för mig att det ska vara fullt liggläge på vagnen men när det ändå finns separat liggdel så väljer jag hellre det och kan då ha bebis emot mig.
Jag beställde en -06 och pris på vagn har jag för mig skulle ligga på 4495:- och liggdel runt 600:- Sedan kommer jag köpa till ett regnskydd som fungerar när man har en liggdel och andra syskonet sitter som kostar ca 300:-
AnnaOnIce: Förrsten det där med att den går lägga ner i 180 grader? Är inte det fullt liggläge det? Jag menar 360 grader är ju runt om liksom och det där är hälften... eller är det jag som inte fattar riktigt? *tänker*
Europa: Jo helt klart så är det ju viss smuts som syns betydligt mer på svarta vagnar, det jag syftade på mest är slask från vägar och smutsiga bilar osv... Men man får väl helt enkelt tänka på att ta det lite försiktigt när den ska in i bilen osv. Vi har ju en Emmaljunga nu i färgen Jungle (Grön/beige/Svart) och den är fortfarande relativt ren
smultronblomman: 180 är fullt liggläge....så slipper du tänka på det mer..
pimz: Tack *puh* Jag höll på att bli tokig
Nån som vet om det är nå skillnader på emmaljungas 05or och 06a?
Twin cerox alltså...
det är väl bara färger som förnyas, allt annat är väl the same?
Har följt tråden under tystnad. Länge till BF men det är ju alltid kul att fundera på vagnar. Vet någon var man kan se blid på teutonia team alu och vad den kostar?