• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • Norahs mamma

Pallas athena:
    det där är ju exakt samma som Babytravel!

• Pallas Athena

Är det? Jaha..
    Fast jag tyckte det var mycket smart med en "Toddler seat" som man fäster framför det minsta barnet.. Skulle gärna ha en sådan, för då kan man ju bara ta bort sitsen när det äldsta barnet inte skall med och så!

• Pallas Athena

Okej! Ja, det är väl kanske inget som vi behöver..

Ni som har tandemvagnar: Slår man inte i knäna när bakre sitsen är nedfälld till liggläge så ett spädbarn kan ligga där? Jag tycker det ser ut som det på alla bilder som jag kan hitta! Och om det nu är så, vad är det då för vits med en tandem - ett äldre barn kan väl inte ha så stort nöje med att sitta bak och nästan bara se en stor sufflett?

• AnnaOnIce

Oj, detta är en neverending story... det kommer fler o fler typer av vagnar tycker jag.

vad sägs om babystyle, kolla på:
    www.vagn.nu/

Den liknar Babytravel...

• Pallas Athena

Jag håller med! Ska ge er länkarna till mina valmöjligheter när jag orkar, men annars finns även denna variant av BabyStyle: www.babystyle.co.uk/Low%20website/Twin%20Classic/twinclassic.html
    En klassisk vagn!

• Lilla O

Hej! Ger mig in i diskussionen sent, fick just veta att det är en till på gång om allt går som det ska och det kommer bara att vara 15-16 månader mellan så en syskonvagn är nog ett måste.

Babystyle såg bra ut, men är det någon som vet om den har vändbart styre, känns lite konstigt att ha dem vända framåt båda två.

Lilla O

• AnnaOnIce

Igår var jag o kolla på BT o jag tyckte inte om den, den känns så stor. Jag är så bortskämd med min älskade Bugaboo så alla vagnar känns som traktorer.

Nu är jag inne på en begagnad UJ, om jag kan hitta nån för 5-6000 max, elelr en ny Phil&Ted!
    Nu efterlyser jag utlandslinks och utlandsbutiker man kan handla i! Jag såg en Phil&Ted i USA och den kostade bara 240$ där. Men jag vill inte åka ända till USA och handla...

tips?

Vilken är finast färg om man har en kille och en tjej? Beige? Svart?

Svar på tråden Syskonvagn