Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan vi inte göra en sammanställninga av de märken vi diskuterat?
tex.
Urban Jungle:
Framåtvänd, ej vändbar, sittdel byts ut mot hårdlift, två stora roterande framhjul, finns i flera färger, ganska stor varukorg, pris ?
Bab y Travel: Framåtvänd, ej vändbar, sittdel byts ut mot hårdlift, två stora soterande framhjul, finns i tre(?) färger, varukorg (?), pris ?
Om ni tycker detta är bra så rätta till mitt och lägg till flera gärna med adressen till hemsidorna.
Här kommer delar av min sammanlagda lista av några olika vagnar.. Lägger till Naomis längst ner:
Babywelt Alaska Twin S 202: Fullt liggläge och sittläge, 72 cm bred, endast framåtvänt läge, 17 kg, svängbart framhjul, kostar 2995 kr i Sverige
www.evendi.de/jsp/eVendi2004/product_info.jsp
Babystyle Twin Classic 2006: Fullt liggläge och sittläge, 79 cm bred, vändbart läge, 20 kg, icke svängbara framhjul, kostar 3900 kr i Storbritannien (exkl frakt)
www.babystyle.co.uk/Low%20website/Twin%20Classic/twinclassic.html
ABC Design Tandem Air: Fullt liggläge och sittläge, 60 cm bred, liggbredd 38 cm, icke vändbart läge, 18,3 kg, svängbara framhjul, kostar 1600 kr i Storbritannien (inkl frakt)
cgi.ebay.de/ABC-Design-Geschwisterwagen-Tandem-Air-sand_W0QQitemZ7392489969QQcategoryZ23628QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
Hauck Roadster Duo SL: Ej fullt liggläge och ej fullt sittläge, 76 cm bred, liggbredd 32 cm, icke vändbart läge, 16 kg, svängbara framhjul, kostar 2600 kr i Sverige
www.quelle.de/cgi/kooperation.cgi&shop_id=114044&ae_id=100000146446&akk_id=100000151304&sku=223646J&stat=KOOP_53
Valco 2005 Twin Runabout: Fullt liggläge och sittläge, 75 cm bred, liggbredd 30 cm, icke vändbart läge, 16 kg, svängbara framhjul, kostar 4200 kr i USA (exkl frakt)
OBS! Går att ha babyskydd (bilbarnstol) i, och då ligger bebisen vänd mot föräldrarna
stores.kiwi-kid.com/Detail.bok
Valco 2005 Runabout Stroller & Toddler Seat: Fullt liggläge och sittläge, 66 cm bred, liggbredd ca 40 cm, icke vändbart läge, 15,5 kg, svängbara framhjul, kostar 3200 kr i USA (exkl frakt)
OBS! Går att ha babyskydd (bilbarnstol) i, och då ligger bebisen vänd mot föräldrarna
stores.kiwi-kid.com/Detail.bok
Brio Double Wave: Fullt liggläge och sittläge, 77 cm bred, liggbredd 26 cm, vändbart läge, ca 19 kg, icke svängbara framhjul, kostar 5800 kr i Sverige
Emmaljunga Twin City Cross: Fullt liggläge och sittläge, 79 cm bred, liggbredd 26 cm, vändbart läge, ca 18,5 kg, icke svängbara framhjul, kostar 4800 kr i Sverige
OBS! Punkteringsfria däck
Urban Jungle:
Framåtvänd, ej vändbar, sittdel byts ut mot hårdlift, två stora roterande framhjul, finns i flera färger, ganska stor varukorg, pris ?
Bab y Travel: Framåtvänd, ej vändbar, sittdel byts ut mot hårdlift, två stora soterande framhjul, finns i tre(?) färger, varukorg (?), pris ?
Jag var och skulle komma på en Babytravel idag, men den var för tillfälligt slut
.
Frågade också om det skulle bli någon prishöjning mellan 05:orna och 06:orna, jag fick svaret nej. Babyland här där jag bor kommer det alltså inte bli en prishöjning
, vilket gjorde mig nöjd, nu kan jag tänka i lugn och ro tills det är dax att införskaffa en vagn.
TummeLisa:
Ingen prishöjning?
Vilket babyland är det?
Är det någon som har en bra internetsida i England där man kan köpa en Phil & Teds e3 billigt?
Babytravel och Valco är väl exakt samma vagn?
Norahs mamma:
Babyland i Uppslala
kristinah:
Tack!!