• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • smulan76

Ja jag stör mig också på att vissa får jättemycket Tv-tid som tex. Michaela, Jonas och Sean. Sen är det ju vissa där som man inte sett överhuvudtaget!!!!
    Svårt iallafall nu att säga vem man tycker är bra, har ju sett alldeles för lite. Men det är kul att kolla på grymma dansare och kolla på en dokusåpa som inte är baserad på sprit och sex

• Lörpa

Så ni här inne finns det några som kikar på FloorFiller, själv är jag fastklistrad varje dag..tycker det är extra skoj eftersom jag har såna jag känner där inne

• Mary Cherry

Jag kollar också varje dag, men det verkar inte vara så många som vill diskutera FF.

• Polsatjej

Här har ni en till som älskar Floor Filler! Kollar varje dag. :)
    Just nu håller jag på Madde, tycker hon verkar bra.
    Tycker dock att det var bättre förra säsongen, konstiga regler i år.
    Hoppas verkligen inte att svenska folket ska få vara med att rösta i år. Då blir det bara en populärhetstävling. Som Michelle förra året, hon vann ju på sin Dirty Dancinggrej...
    Lite knäppt att Lotta är med som Jurry, hon är ju i huset så ofta, lätt för henne att skaffa favoriter...
    Himla skönt att Linda Bengtzing inte är programledare i år.

Nog gnällt =)

• Mary Cherry

Vem tror ni kommer sist och får battla mot Santos imorgon? Jag hoppas på Fredrik och att han åker ut, och att Mikaela åker i challenge på måndag, jag tål dom inte!

• smulan76

Jaha då fick santos åka, tror inte att det är lätt att battla ut Sean, han blir nog en sån som Akira var förra året, är grym på sin egen stil och vinner battle men är kass på pardans....

Min favorit är Hugo, tycker han är klart bäst i pardans men det är ju hans grej också... Sen verkar han vara en skön kille!

Sean är jag riktigt trött på, måste han springa omkring med trikåerna ovanför axlarna i varenda program

Sen är det ju lite pinsamt att det alltid är killarna som tar battlen av pardansarna i veckofinalen. Snart får dom väl tvinga tjejerna! Fast iofs är det väl bättre att ta en battle än en challenge, för då måste man ju göra en helt ny koreografi till en låt man kanske inte ens gillar.

• Polsatjej

Nu blir jag RIKTIGT sur på tv3. Vart var reprisen idag på gårdagens program? Jga jobbar kvällar och Måste kolla på det på dagen. Var lika dant förra året, bara slutade sända repriserna mitt på dagen. Så dålig stil...
    Får väl sitta hela dagen på söndag istället...

• Mary Cherry

Det kan blir riktigt kul att se Sean dansa balett!

• Lörpa

Kan säga till er som stör er på fredrik oh Michaela att de är helgoa. Fredrik känner min syster väl och han är jättego kille. Kan kanske framstå lite konstig i tv. Michaela träffade jag när jag var på veckofinal för några veckor sen i sthlm och pratade lite med henne då. Jättego tjej även hon, jag hade med lite svårt för henne först men efter den gången så ändrade jag uppfattning fort.

Det tråkiga i år är ju att tv ligger efter 2½ vecka.

Jag hoppas mina favoriter vinner IDA och MADDE!!! Heja heja heja tjejer ni tar detta kämpa som faen där inne.

Kramis på er

• HugoochVilma

Jag tittar också. Gillar många av dansarna; Michaela, Madeleine, Sofie och Tomas. Sean tycker jag blir FÖR mycket, klarar inte riktigt av honom......

Denna vecka skulle det väl bli balett (Me like )!?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!