• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Lörpa

tjohooo idag är det dags, Heja Madde och Ida Warg hoppas det går bra för er nu.

hihi synd detta krockar med Big Brother som jag med ville följa men nu kommer det bli FF jag följer

• Lörpa

bara en halvtimme kvar innan det börjar hihihi

• Stampe

Nu är det igång . Lite synd att man inte få se uttagningarna, det är ju bland de bästa avsnitten!

• Lörpa

ja det var ett bra program men jag retar mig på att det enbart är vissa deltagare som man får se och som intervjuas...tråkigt ju,jag vill se alla, men det kanske blir mer imorron=)

• Mary Cherry

Det var jobbigt att zappa mellan FF och BB, men jag får kolla hela FF-veckan på söndag, hoppas de har kvar det bara!

• Lörpa

Mary Cherry

ja det är nackdelen när det sänds på samma tider men jag bojkottar BB iår,,,blir så trött på utseende fixerade såpor..fast jag vet att börjar jag kolla så är jag fast

• maria1978

Jag är ett FF fan!! Men jag kollar även på BB så jag spelar in FF Så kan man kolla sen. Ett Tag funderade jag med på att skippa BB, dom är ju inte riktiga. *suck*
    Nu ska vi se hur det går i Kärlekens dans!!!

• Lörpa

Ja idag var det kul, men jag tycker det är synd att de bara visar samma människor hela tiden. jag har inget emot tex Michaela, Jonas, Sean som syns mest hela tiden MEN jag är nyfiken på de andra dansarna med ju

Sen vet jag ju redan hur det går i denna veckofinalen men det håller jag tyst om hihi

Beställde förresten biljett nu till nästa veckas veckofinal hihi

• maria1978

Ja jag vill oxå se mer av dom andra!!!
    Å, jag kollade på båda programen idag (spelat in) Å där undervisar min kusin...Å inget säger hon...*grrrr*
    MEN MER AV DOM ANDRA OXÅ!!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!