• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Mary Cherry

Det som stör mest med Fredrik är hur han pratar!

• Lörpa

Lovar er att baletten blir kul var den veckofinalen jag var på hihihi..karlar i trikåer hahahaha

• Mary Cherry

Jag har fortfarande inte ändrat uppfattning om Mikaela, efter gårdagens program tycker jag ännu sämre om henne.

• smulan76

Hoppades på att Michaela och Fredrik inte skulle ta sig till veckofinalen, stör mig på att hon är så himla självgod. Tycker synd om Fredrik ibland, hon bara gnäller hela tiden och allt är ju tydligen hans fel...

Tomas och Sofie är ju bara störtsköna tycker jag!!!

• Polsatjej

Sofie är min nya idol, verkar vara en helgo person.

• Lörpa

hahaha ja Sofie är en stjärna verkligen haha ''

När är finalen nån som vet??

• Polsatjej

Missade i går och tv3 har sluat med sina dagliga repriser =(
    Vem av tjejerna blir det som battlar?

• smulan76

Ha, ha, ha Fatta vad kul det var igår när Michaela och Fredrik blev coachade av Anneli Alhanko. Hon sa ju till Fredrik att han var en perfekt partner och gjorde allt så bra, sen var hon på Michalea om nästan varje liten grej som hon gjorde fel
    Kanske kan ta ner henne på jorden lite. Hon sa ju tidigare i programmet att hon tyckte att hon skulle få bestämma koreografin själv, för hon hade ju faktiskt dansat balett i 13 år, och Fredrik bara i 6 år, så hon var ju minsann mycket bättre.....NOT!!!!

Ja, ja, märks vem jag stör mig på va?!?!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!