• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • a dream within a dream
    hea skrev 2013-04-26 15:39:45 följande:
    Jag har en innekatt så jag slipper iallafall möss vid sängen Går in i v 36 i dag, nu börjar det närma sig!

hea skrev 2013-04-26 15:39:45 följande:
    Jag har en innekatt så jag slipper iallafall möss vid sängen Går in i v 36 i dag, nu börjar det närma sig!

He he, ja då sover ni säkert vi bodde mitt i skogen och in kom Sven (katten) med fåglar, stora och små, möss, fladdermöss mm. Han fick flytta när sonen var omk en månad gamla - Sven kom med mer och mer mat.. Huva!
    storebror 070820 | lillasyster 130602
  • Premismamma

Konstiga sammandragningar jag har. Magen blir hård och uppifrån ser det ut som en limpa. Man ser hur bebis ligger kan man säga;)

• monika84
    Kickilina skrev 2013-04-26 14:08:59 följande:
    Nu kommer jag igen med fråga om namn...

Vad tycker ni om namnet Loa till en liten gosse???
    Loa är helt underbart. Här på bb samma dag som Keira föddes en lite Leo, Loa är super fint !
  • Premismamma
    monika84 skrev 2013-04-26 14:43:25 följande:

Här kommen bilden på lilla Keira. Min man fotade henne när vi fick ha henne i våran rum under dagen.

Oj vilken vacker liten varelse! ;) 
  • a dream within a dream

Någon som vet: om de misslyckas med vändningsförsök ett eller lyckas men bebis vänder sig igen - gör de då ett nytt försök eller kan man protestera efter första om man upplever det jobbigt ont? Samt, jag har moderkakan i framvägg, någon med erfarenhet - försöker de ens då? Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon vänder sig rätt för jag är livrädd för KS, men vill ändå vara beredd på vad som kan komma skall.

• Sonaten
    monika84 skrev 2013-04-26 14:43:25 följande:

Här kommen bilden på lilla Keira. Min man fotade henne när vi fick ha henne i våran rum under dagen.

Världens vackraste! Och vilket bra foto!
  • ThereseJohansson

För ett par dagar sedan fick lillkillen in en fullträff i på högersida mot revbenet...gjorde så ont att jag blev illamående och nu bara han rör sig och trycker lite mot det så gör det såååå ont! Samma sak när jag själv rör mig och på natten när man sover och vänder sig....ajajaj!!

• Madelen21

Hej tjejjer!!
    Hoppas att alla har haft en bra dag som jag, vi har haft 15 grader varmt å sol hela dagen.
    så vi har varit ute precis hela dagen å fixat i trädgården samt skurat altan golvet, byggt klar kaninburen mm. Ja vi har helt enkelt haft en kanondag. Barnen somna vid 18.15 men pyttsan dom vakna igen :( älsta är vaken me mig nu å minsta sover. Men vi ska snart sova. Hoppas på lika fin dag i morron oxå.
    Bäbis bökar som een galning. Bm besök 2 maj:) 

• Sagolina

Uppe innan tuppen igen en gång!
    Vaknade kring 3 av att babyn bökade på som en liten tok och kunde inte somna om efter det... Låg först i sängen och läste, men vid 5 gav jag upp och började min morgon. Nu har jag ätit frukost och kollat runt på nätet lite. Och nästa projekt är att ta mig iväg till jobbet, så kan jag komma hem tidigare i eftermiddag! Har sagt det tidigare, men säger det igen: flextid är super för gravida med konstiga sovvanor Tungan ute Nu är det i alla fall bara 2½ arbetsdag kvar för mig, sen blir jag mammaledig!! Känns konstigt att inte behöva fundera på jobb på måååånga månader sedan!

6v kvar till bf nu, så 85% av graviditeten förbi!:)   

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~