• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Har de två senaste dagarna ibland haft en knipande känsla vid livmodertappen. Samtidigt känner jag mig kissnödig (även om jag precis varit på toa) och det kan spänna vid bäckenet. Någon som känner igen detta och vet vad det beror på? Blir orolig för uvi igen...

• MissMe83

Sagolina: japp precis så har jag hela tiden. Plus att jag har ont inuti snippan. Tror det är att han fixerar sig

• jolith
    Sagolina skrev 2013-04-28 10:03:13 följande:
    Har de två senaste dagarna ibland haft en knipande känsla vid livmodertappen. Samtidigt känner jag mig kissnödig (även om jag precis varit på toa) och det kan spänna vid bäckenet. Någon som känner igen detta och vet vad det beror på? Blir orolig för uvi igen...
    Japp! Har haft så nu i några dagar. Springer ofta på toaletten utan resultat Obestämd Har precis som MissMe83 funderat på om det är fixering på g. Ska till bm imorgon, får väl se vad hon säger om saken.
  • MissMe83

Sagolina: känner du andra tecken på att det skulle kunna vara uvi? Sveda? Trötthet? Ont i ryggen? Eller extremt kissig trots små mängder urin?

• Sagolina

MissMe: Nä, men har haft uvi två gånger utan några egentliga symtom under graviditeten. Har bara känt av lite spänningar i nedre delen av magen, så har inte alls förstått att det varit uvi. Därför funderar jag på det, vill inte behöva äta ännu en antibiotika kur...

• hea

Sagolik. Jag har som mensverk i rygg och mage. Antar att det är sammandragningar, sedan trycker det neråt och jag springer mycket på toa utan resultat. Men det är väl bra att kolla upp det om du haft problem med det.

• Sagolina

Tror faktist mer och mer på att det är fixering på gång. Känns liksom konstigt när jag går, som något är lite ivägen för att hålla benen ihop. Men ska ändå be att få kollat att det inte är uvi då jag är till läkaren på torsdagen! Bättre att ta det säkra före det osäkra:)

Har varit iväg och storhandlat, fyllt på förråden med konserver, pasta, lök, mjöl mm. Skönt att ha skåpen fyllda och veta att alla ingredienser finns hemma om jag får för mig att baka i veckan:) Nu ska jag vila lite efter lunchen och sen ska jag ut i friska luften. Blir så skönt trött på kvällen och sover så mycket bättre om jag varit ute några timmar:)  Och så är det ju aldrig fel med lite sol heller!

• Sagolina

Jaha, tydligen tycker vår ena katt att matte behöver äta mera! Hon hämtade precis in en mus och lade den fint på golvet bredvid mig.. Snällt och omtänksamt, men lite jobbigt då den fortfarande levde och det var jag som fick ta hand om den saken. Varför är sambon alltid borta när sånthär händer?:P

• Uffesson

Hej, vet inte om jag skrivit i denna tråden innan. Men jag följer gärna er! 

Har BF den 7:e juni! Det blir en pojke. Glad 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~