• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Uffesson

Bor i Nässjö förresten och detta är 1:a barnet. Har haft ett konstaterat missfall tidigare. Vi har försökt sedan 2010.

• monika84
    Uffesson skrev 2013-04-28 14:24:40 följande:
    Hej, vet inte om jag skrivit i denna tråden innan. Men jag följer gärna er! 

Har BF den 7:e juni! Det blir en pojke. Glad 
    Vad roligt att ni lyckades med ett bebis då. Själv hade jag bf 1 Juni men lilla ville ut tidigt så 25 april föddes hon. 3 dagar gammal och vi kommer ut idag eller imorgon. 
  • lovea01

Sagolina- Jag har oxå nu dom senaste dagarna kännt av ett tryck nedåt, inte som förut utan nu får jag liksom stanna till ibland när det trycker o svider där nere. Ibland när jag böjer mig så känner jag även typ som att bebisens huvve trycker på o det gör ont. Efter igår när jag i mannen hade myst så har jag samma som du kännt obehag i bäckenet som typ molvärk som sitter långt ner och ont där inne hela tiden, känns lite irriterat typ vid tappen. Verkar som att dom flesta här tror på uvi så nu blev jag med orolig, men har inte ont när jag kissar. Är dock väldigt dålig i magen och kissar även jag oftare nu men tror det är pågrund av trycket av bebisen kanske... Har aldrig haft uvi så har ingen aning om vilka tecken man ska oroa sig för?

• lovea01

Jag kan tillägga att jag har haft illaluktande flytningar i nu ca 2 veckor oxå, det är dock inte svamp. Vad kan det bero på? Eller är det normalt? Köpte iallafall sån medicin från apoteket som ska återställa ph balansen i underlivet så får se om det hjälper... :/

• regnskogen

Usch, är helt slutkörd. Var tvungen att sjukanmäla mig från skolan av ren utmattning. Hela helgen har jag haft obekväma sammandragningar (ej onda) som har gjort så att jag inte kunnat sova, och det trycks neråt hela tiden och bebisen sparkar precis under revbenen hela tiden... Har sovit ca 10 timmar sammanlagt under hela helgen, så nu orkar jag inte mer.... Är verkligen slut!

• sofie och laura

Godmorgon alla sötisar
    Hoppas allt e bra med er ? Här är det bara fint! Ska till min BM idag och det känns skönt! vikt hb mm ja ni vet det gamla vanliga!

Nä nu ska barnen borsta tänderna och skola och dagis väntar kram på e r    

• Zora

Behöver tips på en present. Ska hälsa på en kollega som fick en dotter för ca 5 veckor sedan och skulle vilja köpa något antingen till henne eller barnet. Men jag har så dålig fantasi Vad kan man tänkas vilja ha? Nåt litet gosedjur till bebisen? Eller är det sånt man får en massa av från släktingar och sånt? Har noll idéer..

• Premismamma
    Zora skrev 2013-04-29 08:16:08 följande:
    Behöver tips på en present. Ska hälsa på en kollega som fick en dotter för ca 5 veckor sedan och skulle vilja köpa något antingen till henne eller barnet. Men jag har så dålig fantasi Vad kan man tänkas vilja ha? Nåt litet gosedjur till bebisen? Eller är det sånt man får en massa av från släktingar och sånt? Har noll idéer..

Zora skrev 2013-04-29 08:16:08 följande:

Gör en liten blöjtårta ;)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~