• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LillStrumpan82

Tack! Fick 1 liter blod igår då jag förlorade en del vid snittet så nu känner jag mig mycket piggare. Det har varit väldigt händelserika dagar kan man väl säga

• Etangen

Idag skulle min 3 åring med sin farmor och farfar till deras husvagn, så vi gick upp tidigt. vid halv nio började mina värkar hade de var 10:e minut och nu är det 5 min emellan. Så nu hoppas jag att de är på gång. 

Och Grattis till alla som fått nu längtar jag efter min lill* som bara den Hjärta 

• Mrs staar

grattis till alla bebisar... o jag blir alldeles pirrig när jag tänker på att det faktiskt är min tur snart :) även om det troligtvis är ett par veckor kvar.. men jag är helt säker på att det blir innan juni går över till juli iaf :)

• Etangen

Nu ligger vi här jag och våran lilla tjej som är 4h gammal vikten va 3390g och längden 49cm

• lovea01
    Etangen skrev 2013-06-06 20:01:02 följande:
    Nu ligger vi här jag och våran lilla tjej som är 4h gammal vikten va 3390g och längden 49cm

Grattis till lilltjejen! :) Nu längtar jag ännu mer efter min lille, när alla börjar få sina småttingar! :)
  • Kickilina
    Etangen skrev 2013-06-06 20:01:02 följande:
    Wow! Det måste ha gått undan! Grattis!!!
  • LillStrumpan82

Grattis Etangen! Samma längd som vår kille och bara några grams skillnad på vikten Idag hoppas vi på att få åka hem!

• cindy03

Idag blir det tul och hoppas att de stimulerar livmodertappen och att det hela kommer igång för nu vill vi träffa bebisen!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~