• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Maravilhosa

Grattis till alla er som har era små hos er! {#emotions_dlg.flower}

Spännande att läsa era förlossningsberättelse! Tråkigt dock att alla inte har samma positiva upplevelser, hoppas ändå ni kan se något positivt med eran förlossning.

9 dagar kvar till beräknat för min del... Har proppat i mig Niferex som en tok och varit jätte nog med och hoppas att mitt låga Hb hinner gå upp tills det är dags! Längtar tokigt mycket efter bebisen!

• lovea01
    sofie och laura skrev 2013-06-10 14:28:29 följande:
    4/6 föddes min vackra Leonora 2886g 47 lång

Grattis! :) Och måste säga att det va ett mycket fint och ovanligt namn! :)
  • Maravilhosa
    sofie och laura skrev 2013-06-10 14:28:29 följande:
    4/6 föddes min vackra Leonora 2886g 47 lång
    Grattis!! :)
  • Madelen21

maravillhosa: Hur går de för dig??? Ha du nå känningar? sett nån slempropp? Här är det lugnt... Kanske lugnet före stormen... ska till bm på torsdag å ja lär säkerligen få lov att gå dit... fast ja vill ju inte...

• regnskogen

Är så sjukt nervös. Ska bli igångsatt imorgon bitti klockan åtta genom att ta hål på hinnorna. Gjorde en undersökning idag och jag var öppen 4 cm med ca 1 och en halv cm kvar av en framåtlutad tapp. Så det händer grejer iallafall!

Imorgon kommer jag ha min lilla bebis hos mig, ofattbart!

• a dream within a dream

Lilla Astrid förlöstes med snitt klockan 19.28 ikväll (10/5) - snittet var en otroligt häftig upplevelse men också en riktig räddning (allt finns att läsa i min blogg: entrupp.blogg.se) Astrid vägde 60 g mer än sin storebror Valter men annars höll de samma mott 56 cm lång, 36 cm runt huvudet och Astrid vägde 4410! Snittet var helt klart bättre än min vaginala förlossning och jag ammar för fullt lycka till nu tjejer - och grattis till er som fått!!!!

• Maravilhosa

Har haft jätte mycket sammandragningar nu i kombination av molnande värk vid ljumskarna och ner i benen i några timmar. Tycker det kan vara ett tecken, men har fått så förut denna grav.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~