• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Etangen
    Kickilina skrev 2013-06-06 21:54:42 följande:
    Wow! Det måste ha gått undan! Grattis!!!

Ja från aktiv fas tog det 2h 15min. Krystvärkarna varade i 5min.
  • Maravilhosa

Stort grattis till alla bebisar som kommit! Kramar till er

• cindy03

Nu har man varit på tul bebis har inte vuxit som den ska de sista 2 veckorna så att läkarna beslutade att imorgon bitti så sätter dem igång förlossningen.

• ThereseJohansson

Idag blir våran älskade Vincent 2veckor :)

• Myrizz
    cindy03 skrev 2013-06-07 16:37:02 följande:
    Nu har man varit på tul bebis har inte vuxit som den ska de sista 2 veckorna så att läkarna beslutade att imorgon bitti så sätter dem igång förlossningen.

När är det du är beräknad egentligen?
    Spännande att du blir igångsatt redan imorgon.  
  • lovea01
    ThereseJohansson skrev 2013-06-07 17:39:49 följande:
    Idag blir våran älskade Vincent 2veckor :)

Tänk va tiden går snabbt :)
  • Sonaten
    LillStrumpan82 skrev 2013-06-05 15:59:14 följande:
    Nu har vår lilla kille kommit! Var beräknad 14/6 men i måndags kväll gick vattnet och igår strax efter lunch plockades lilla Vilmer ut med akut kejsarsnitt. Öppnade mig från 3 cm till 10 cm på 1,5 timme men han kom aldrig ner i förlossningskanalen. Efter många timmar med värkar och försök med sugklocka beslutades om snitt vilket kändes väldigt skönt. Har rätt ont i magen, men det var det värt
    Oj, vilken dramatik. Vad bra att de klarade alltihop med snitt och att det kändes bra för dig att det blev så. Grattis!
  • Myrizz
    cindy03 skrev 2013-06-07 20:19:31 följande:
    Beräknad till på måndag så det är en fullgången bebis
    Så skönt att bebis kommer ut nu då så du kan ha bättre koll själv!
    Jag har bara fått vara på ett tul, men har som varit ett orosmoment det där med bebis tillväxt eftersom magen växt dåligt/stått still periodvis. Skapar ju en del oro.
  • regnskogen

Wihooo!!! Har pratat med min BM och hon ska diskutera med min läkare på spec. MVC om igångsättning på måndag! Hoppas det blir av, för jag orkar verkligen inte mer - varken psykiskt eller fysiskt.

Nu är det verkligen nära!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~