• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    Acantha skrev 2012-10-24 22:31:57 följande:
    Ni som blött, det behöver inte vara nått.
    Jag var på vul idag, allt bra såg jätte bra ut, två små hjärtan som pickade. Jag blödde lite i några dagar förra veckan. Nu vet jag att jag väntar twins!!!!!
    Grattis vad roligt! Bara ladda med dubbelt upp av allt då ;D
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • fivestepsback

Hej allihop! Nu sitter jag här på jobbet och försöker få i mig lite mat, ska jobba till 06.. Vet inte vad som är värst just nu, illamåendet eller tröttheten. Kombinationen är ju inte trevlig iaf.. :/ hoppas att ni andra sover nu, och får sova gott resten av natten :)

• Acantha
    AlexandraViberg skrev 2012-10-24 22:49:36 följande:
    Grattis vad roligt! Bara ladda med dubbelt upp av allt då ;D

tack är så lycklig. Önskar bara jag var hemma med maken. 14 år av våldsverkare är över, nu har vi snart tre (;
  • wassan
    Ni som blött, det behöver inte vara nått. Jag var på vul idag, allt bra såg jätte bra ut, två små hjärtan som pickade. Jag blödde lite i några dagar förra veckan. Nu vet jag att jag väntar twins!!!!!

Åh grattis så kul med två grattis
  • mytol
    fivestepsback skrev 2012-10-24 22:54:05 följande:
    Hej allihop! Nu sitter jag här på jobbet och försöker få i mig lite mat, ska jobba till 06.. Vet inte vad som är värst just nu, illamåendet eller tröttheten. Kombinationen är ju inte trevlig iaf.. :/ hoppas att ni andra sover nu, och får sova gott resten av natten :)
    jag jobbar oxå natt, min sista.... men nu ska ja titta på reprisen av bonde söker fru

Själv slutar jag kl 07 å sen blir de raka vägen för vul 7:45, spännande...
  • mytol
    Ni som blött, det behöver inte vara nått.
    Jag var på vul idag, allt bra såg jätte bra ut, två små hjärtan som pickade. Jag blödde lite i några dagar förra veckan. Nu vet jag att jag väntar twins!!!!!
    jag har drömt flera nätter i rad att vi väntar twins. aldrig drömt det förut. imorn vul 7:45 men tror å hoppas på ett pickande litet hjärta.
  • AlexandraViberg

Kommer nog aldrig bli tvillingar här! Enäggs är ju mer ovanligt än två äggs och tror inte min enda kvarvarande äggledare någonsin blir tillräckligt mycket ninja för att fånga två ägg :P

• Sandraa L

Grattis till tvillingarna, gud vad spännande! ;D Nu är det EXAKT en vecka vecka var till vul för oss, kan tiden gå fortare :D 

• AllraFörstaGången

var in i natt och kollade hon kunde inte se något konstigt utan hon sa att det såg normalt ut och gravtestet var possitvt :) så det måste vara possitivt iaf då?? :)

grattis till tvilligarna!

till er som blöder hoppas att det inte är något.

jag känner mig iaf lite gladare.. :)     

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~