• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan
    AllraFörstaGången skrev 2012-10-24 21:25:51 följande:
    jag skulle vilja åka in och kolla vul men dem sa att det var för tidigt

Vilken vecka ?
  • wassan
    AllraFörstaGången skrev 2012-10-24 21:30:33 följande:
    7 + 4

Förstår din oro det är jobbigt när man blöder eller har känslan av att man ska få mf ;( kram ifall du känner dig orolig så tycker jag du ska åka in
  • AllraFörstaGången

jag vet inte. det som gör mig osäker är att hade jag inte stoppat in ett finger så hade jag aldrig fått reda på att jag blödde för det kommer absolut ingenting på papperet

• Valborgs

Allraförstagången: det är inte för tidigt för VUL om du är i 7+4, jag gjorde igår och är i 6+5, så kolla med det om du kan. Håller tummarna.

Sömntutan: håller tummarna även för dig!

• wassan
    AllraFörstaGången skrev 2012-10-24 21:35:05 följande:
    jag vet inte. det som gör mig osäker är att hade jag inte stoppat in ett finger så hade jag aldrig fått reda på att jag blödde för det kommer absolut ingenting på papperet

Den oron har nästan alla..det är jobbigt men du kan åka in imorgon kanske bara för att dämpa oron lite
  • Sömntutan

AllraFörstaGången: Vi är exakt lika långt gångna och jag blödde också lite nu i kväll. Har dock inte kommit något mer, så jag gör som grodan, lever på hoppet.

• Acantha

Ni som blött, det behöver inte vara nått.

Jag var på vul idag, allt bra såg jätte bra ut, två små hjärtan som pickade. Jag blödde lite i några dagar förra veckan. Nu vet jag att jag väntar twins!!!!!

• AlexandraViberg

Jahapp, nu har vi tydligen bestämt oss för att göra nupp eller kub eftersom pappa erbjöd sig att betala och då kan man ju lika gärna göratt.. Någon som vet vad som är bäst?

Är det nödvändigt med KUB, skiljer ju på exaktheten med 10% bara?
    Nupp visar 80% säkert rätt svar och KUB 90%.

Ska man ändå göra kub? Skiljer ju bara 400 kr men är det nödvändigt?

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~