skunk skrev 2012-10-24 19:38:14 följande:
Hejsan!
Får man hoppa in här? plussade i måndags och har bf 21 Juni =)
Det blir mitt 3dje barn har en som är 8 och en som är 7 år. Jag gick upp väldigt mycket med dom 40 & 25kg =/
Så denna grav kommer jag verkligen tänka på vad jag äter och försöka röra på mig =)
Välkommen! Och Grattis!!!

Blåbärssaft skrev 2012-10-24 19:56:32 följande:
Välkommen Skunk :) Hej tjejer!! Testade precis med CB digital och det går framåt!! Gravid 3+ dök upp nästan direkt så nog är jag gravid alltid! Men jag har dåligt med symptom. Knappt någon molvärk, hinner iofs inte känna efter på dagarna för jag jobbar så intensivt men på kvällarna framförallt nätterna känner jag att det moler. Brösten är mer eller mindre konstant ömma så det är väl kanske den starkaste indikatorn på att det ligger en liten därinne :) Berättade för en kollega idag. Skönt att kunna viska lite med henne när lusten faller på!
Jag gjorde också ett test med CB digital idag, och på mitt stod det också gravid 3+ på, så som sagt det går framåt, och jag kanske ska ta in att jag faktiskt ÄR gravid!!! Det kändes skönt att få 3+ ändå..
Nu väntar jag med spänning på VUL om två veckor!
För övrigt så är det endast brösten som ömmar lite grann, inte så farligt.. Men jag fryser rätt mycket..