• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Asivol

Är också extremt trött och det kommer helt plötsligt! Var på föreläsning med jobbet idag och helt plötsligt sitter jag och sover så min kollega får väcka mig för att föreläsaren tittar så... Fruktansvärt pinsamt!!! Men det gick inte att hålla sig vaken

• Sandraa L
    AlexandraViberg skrev 2012-10-24 15:46:50 följande:
    Haha ja så jag vet inte om de någonsin inte ville att jag skulle ha barnet eftersom de ändå inte kunde säga något ;)
    Men misstänker att de tänkte väl lite så även om de visste att jag skulle klara det, tror ingen ÖNSKAR att sina barn får barn när dom är 16-17 liksom :P

Ja så roligt! :D
    Min man är som dotterns pappa också, hennes har kommit och gått så jag vet att han kommer bli världens bästa och han lär bråka med mig om blöjbyten osv :P

Vi har bf 10 juni! Ni då? :)
    Nä men precis, vet inte hur jag skulle reagera om MIN dotter kom när hon var 15år och talade om att han hon skulle ha barn... Förhoppningsvis blir det INTE så ;D 

Ååh vad skoj, det är samma sak här även fast hennes pappa är engagerad i dags läget är min sambo världens bästa bonuspappa som hon verkligen älskar och hatar ibland så klart ;)

Här blir det nog mer bråka om att gå upp på natten tror jag när liten väl tittar ut haha ;D 28 Juni, så är bara i vecka 4+5 men vägrar något hända så det så :D <3 
  • Sandraa L
    Ung Mamma 91 skrev 2012-10-24 16:03:10 följande:
    Hahah! Vi har MAX här nära ;)
    Och sedan blir det PIZZA nu kväll eftersom att jag har cravings på det :D hahahah fyy vad jag kommer att bli tjock känner jag på mig om jag ska fortsätta såhär (Y) :P 
    angelica 090904 ♥ / www.sandralinder.com
  • Sandraa L

Någon mer som passade på att shoppa på allt för föräldrars rea idag, det hade ju 80% rabatt däremot så gick det sjukt segt. Väldigt irriterande men lite små saker i julklapp fick jag och även lite smått till bebis även fast det är tidigt :D det var så billigt ;) 

angelica 090904 ♥ / www.sandralinder.com
  • skunk

Hejsan! 

Får man hoppa in här? plussade i måndags och har bf 21 Juni =)
    Det blir mitt 3dje barn har en som är 8 och en som är 7 år. Jag gick upp väldigt mycket med dom 40 & 25kg =/
    Så denna grav kommer jag verkligen tänka på vad jag äter och försöka röra på mig =)  

• 1000

Idag har jag känt mig helt ogravid. Blir orolig då, när det känns så overkligt. Typ att mina svintrånga uniformsbyxor och stressiga jobb förstört nåt eller att allt bara e en dröm... Ehrm...

• Blåbärssaft

Välkommen Skunk :) Hej tjejer!! Testade precis med CB digital och det går framåt!! Gravid 3+ dök upp nästan direkt så nog är jag gravid alltid! Men jag har dåligt med symptom. Knappt någon molvärk, hinner iofs inte känna efter på dagarna för jag jobbar så intensivt men på kvällarna framförallt nätterna känner jag att det moler. Brösten är mer eller mindre konstant ömma så det är väl kanske den starkaste indikatorn på att det ligger en liten därinne :) Berättade för en kollega idag. Skönt att kunna viska lite med henne när lusten faller på!

• skunk
    1000 skrev 2012-10-24 19:48:54 följande:
    Idag har jag känt mig helt ogravid. Blir orolig då, när det känns så overkligt. Typ att mina svintrånga uniformsbyxor och stressiga jobb förstört nåt eller att allt bara e en dröm... Ehrm...
    Jag känner mig också ogravid men de har jag gjort vid mina tidigare grav också. Jag känner bara molnvärk och pissnödig hela tiden ;) . jag har aldrig spytt ens med någon av barnen. MenmMan är inte mindre gravid för det =)
  • 1000

Roligt det där, jag känner typ ingen stor lust att berätta för nån. Kommer nog tycka den uppmärksamheten är mest jobbig. Folk ska fråga o lyckönska o prata o tipsa o råda o förhöra sig ....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~