• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L
    AllraFörstaGången skrev 2012-10-25 01:33:22 följande:
    var in i natt och kollade hon kunde inte se något konstigt utan hon sa att det såg normalt ut och gravtestet var possitvt :) så det måste vara possitivt iaf då?? :)

grattis till tvilligarna!

till er som blöder hoppas att det inte är något.

jag känner mig iaf lite gladare.. :)     
    ÅÅh vad härligt att höra, skönt att slippa oroa sig! :) 
    Kram 
  • AllraFörstaGången

ja verkligen hon trodde inte att det var något och allt såg normalt ut. men det var för tidigt för att se något foster och hjärta sa hon var bara typ 6mm eller nått..

• mytol
    AllraFörstaGången skrev 2012-10-25 01:42:14 följande:
    ja verkligen hon trodde inte att det var något och allt såg normalt ut. men det var för tidigt för att se något foster och hjärta sa hon var bara typ 6mm eller nått..
    vilken vecka är du i?
  • 1000

Haft öm o svullen vänster äggstock sen igår kväll. Vaknade nu kl fem o i panik börja googla på det. Verkar som äggstockarna kan va svullna under graviditet utan fara... . Nån som har samma?

• mytol

Sambon kunde lägga om sina möten å följer med mig på vul:et så nu sitter jag i bilen utanför hans jobb å väntar. Pirr pirr i hela kroppen. Trött som attans efter sista jobbnatten dessutom.... Håll tummar för mig tjejer!

• vigillarmtb

Mytol, väntar med spänning! Jag har också drömt om twins - ha ha!! Hoppas allt går bra och ser bra ut!!

• DeeDee09
    Sömntutan skrev 2012-10-25 08:04:33 följande:
    Inget mer blod än det som kom igår. Känner mig lite hoppfullare idag.
    Låter som någon mellan blödning bara, var det bara igår?
  • DeeDee09

Grattis X 2 Acantha!! :)

mytol skrev 2012-10-25 07:19:01 följande:
    Sambon kunde lägga om sina möten å följer med mig på vul:et så nu sitter jag i bilen utanför hans jobb å väntar. Pirr pirr i hela kroppen. Trött som attans efter sista jobbnatten dessutom.... Håll tummar för mig tjejer!
    Skönt att sambon kunde följa med :) Lycka till!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~