• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

Nu är jag hemma igen. EN liten jordnöt med ett tickande hjärta fick vi se, magiskt, sambon såg lite tårögd ut. Älskar vul, det blir så himla mkt mer verkligt för mannen. Min läkare sa oxå att nu när man sett ett foster med ett hjärta som slår så är risken för missfall väldigt liten och ännu mindre i mitt fall eftersom jag mår som jag gör. Han skrev ut lergigan comp som jag åt under förra graviditeten oxå, dom funkade bra i början iaf, hoppas de funkar nu med. Blev framflyttad 1 dag så e i 7+0 å bf blir 12 juni. Wiiii, så lycklig!

• DeeDee09
    mytol skrev 2012-10-25 08:31:54 följande:
    Nu är jag hemma igen. EN liten jordnöt med ett tickande hjärta fick vi se, magiskt, sambon såg lite tårögd ut. Älskar vul, det blir så himla mkt mer verkligt för mannen. Min läkare sa oxå att nu när man sett ett foster med ett hjärta som slår så är risken för missfall väldigt liten och ännu mindre i mitt fall eftersom jag mår som jag gör. Han skrev ut lergigan comp som jag åt under förra graviditeten oxå, dom funkade bra i början iaf, hoppas de funkar nu med. Blev framflyttad 1 dag så e i 7+0 å bf blir 12 juni. Wiiii, så lycklig!
    Grattis! Gud vad härligt :D
  • vigillarmtb

Grattis, vad skönt!! Åh så härligt med vul/ul!!!

• Acantha

det är en chock o efter så många års försök att få syskon kan jag knappt fatta att det blir nått alls.

Tack alla för grattisen o grattis alla som sett att det är ok.

• Sandraa L
    mytol skrev 2012-10-25 08:31:54 följande:
    Åååh vad glad jag blir för er skull, nu längtar jag ännu mer till mitt vul nästa vecka. Däremot kommer jag vara i v. 7 (6+6), frågan är om man kan se ett hjärta då? Vill så gärna :D 
  • AlexandraViberg
    Sandraa L skrev 2012-10-25 09:18:35 följande:
    Åååh vad glad jag blir för er skull, nu längtar jag ännu mer till mitt vul nästa vecka. Däremot kommer jag vara i v. 7 (6+6), frågan är om man kan se ett hjärta då? Vill så gärna :D 
    Vi såg nu i 6+4 väldigt tydligt, beror lite på maskinen och bebisen. Vissa hjärtan börjar slår senare och vissa maskiner är inte så bra att de kan se detta.

Men är det en bra maskin (inte från stenåldern) tycker jag att det borde gå i 6+6! :)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg

Maken blev helt förbryllad över att så många verkar göra vul. "Jaha, vad var det då för speciellt med att vi skulle få komma in "så tidigt" som läkarna uttryckte sig, när var och varannan åker in bara några dagar efteråt" :P

Förstår hans tankegång faktiskt. (trots hormoner..) ;D

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Valborgs

Jag såg hjärtat slå, enligt mig i v 6+4, enligt honom 6+1, men håller kvar på samma bf till kub görs.. Har man gjort kub så görs ingen datering på RUL.

• Valborgs

Så är det iaf här :)

Är nog ganska vanligt att man gör VUL privat nu och betalar för det själv, är nog inte lika vanligt att då det genom mvc.

• Sandraa L

Jag fick vul  via gynmottagningen för att det var så tidigt när jag var där och det visade sig att jag var gravid. Men jag känner absolut inte av någonting längre, inget illamående utan mår jättebra, trötthet emellanåt dock och sedan ömma bröst, thats it. Det måste vara en POJKE ;P

angelica 090904 ♥ / www.sandralinder.com
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~