• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • gorek86

Om en timme är det dags för inskrivning hos bm :) kan fortfarande inte fatta att jag ska dit och prata om att vi ska ha barn, jag brukar ju bara gå dit en gång om året och få recept på p-piller eller när det är cellprov Tungan ute

• Sandraa L

Skrev fel datum är i v. 5+5 vid VUL , det måste ju vara alldeles för tidigt att kunna se hjärtat.... vill inte bli besviken... :/

• Karriis

Nu skriver jag här. Har haft tråden i bevakningar i 2 veckor utan att skriva något, jag har inte vågat innan.

Nåväl. Jag heter Karoline och är 19 år och bor i Boden, flyttar till Luleå med min fästman den 3e december och jag är i vecka 9.
    BF 2a juni.
    Jag har sedan oktober 2011 haft 4 missfall varav ett MA där jag fick opereras 2 gånger.

Denna gång är det nervöst, jag springer till toaletten var 5e minut för att kolla ifall jag blöder..

Här är pluppen i vecka 7+2, hjärtat slog så fint men det lugnar inte mig 1 sekund (vid mitt MA fick jag också se ett hjärta som slog, men det sket sig iallafall.)

Ska boka tid för ett nytt ultraljud i vecka 11-12 för att lugna nerverna :)

Ja.. Hej :)
    www.karriis.com - kampen om ett barn efter 4 missfall. Nu har vi ett plus på stickan!
  • sanmal

Karriis; hej och välkommen :) tråkigt att höra din bakgrund, men nu ska du se att det går finemang, håller tummarna :) och grattis! ;)

• Jarnia

Hej alla! Jag är tillbaka i tråden efter ett lyckat VUL idag! Lämnade tråden för en vecka sen eftersom jag var på VUL i, vad jag trodde, vecka 6+3 och då såg man inget foster utan endast en tom hinnsäck. Jag tog ut alla sorger i förskott och trodde att jag drabbats av ofostrig graviditet. Men så var inte fallet! Hade återbesökstid idag och fick då se ett litet bultande hjärta. Blev tillbakaflyttad till 6+5 (trodde att jag var 7+3 ) så bfn är nu 14 juni. Vilken solskenshistoria det blev och jag är så lycklig!

• mytol
    Jarnia skrev 2012-10-25 13:08:42 följande:
    Hej alla! Jag är tillbaka i tråden efter ett lyckat VUL idag! Lämnade tråden för en vecka sen eftersom jag var på VUL i, vad jag trodde, vecka 6+3 och då såg man inget foster utan endast en tom hinnsäck. Jag tog ut alla sorger i förskott och trodde att jag drabbats av ofostrig graviditet. Men så var inte fallet! Hade återbesökstid idag och fick då se ett litet bultande hjärta. Blev tillbakaflyttad till 6+5 (trodde att jag var 7+3 ) så bfn är nu 14 juni. Vilken solskenshistoria det blev och jag är så lycklig!

Åhh vad härligt, stort grattis!
  • Acantha
    Jarnia skrev 2012-10-25 13:08:42 följande:

Åh så skoj, samma Bf som jag.
  • skunk

Vaknade i morse av att jag börjat stört blöda =( Så MF då =( på min födelsedag av alla dagar. 15 månader av försök. Känner mig så ledsen..

• kluckis
    skunk skrev 2012-10-25 14:40:04 följande:
    Vaknade i morse av att jag börjat stört blöda =( Så MF då =( på min födelsedag av alla dagar. 15 månader av försök. Känner mig så ledsen..
    nej fy :( vilken vecka var du i?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~