• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

alexandraviberg: jag hade mkt problem me blodsockerfall när ja vänta nr 1 och 2. höll på svimma av på jobbet flera ggr... hemskt.. i denna graviditet har ja inte känt nåt än...

i morron kommer barnens farmor hit å vi har inte berättat för henne än, vet inte om vi ska berätta i morgon ellr vänta några v till?

vi får se. 

• Hera

Är det bara jag som har symtom som varierar i styrka?
    Vissa dagar mår jag nästan som vanligt andra tampas jag med ett måttligt illamående och ömma bröst.
    Såg mitt lilla embryo på VUL igår och då mådde det bra men jag blir så orolig...

• 1000
    Hera skrev 2012-10-26 06:57:27 följande:
    Är det bara jag som har symtom som varierar i styrka? Vissa dagar mår jag nästan som vanligt andra tampas jag med ett måttligt illamående och ömma bröst. Såg mitt lilla embryo på VUL igår och då mådde det bra men jag blir så orolig...

Nää så har jag me, vissa dagar inget = blir orolig, andra dagar trött, ont i bröst, halsbränna, kissar konstant, illamåendevågor, humörsvängar = vill må som vanligt. Haha en är aldrig nöjd.
    V 5+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • 1000

Oj va konstigt d råka bli, men ni kan nog läsa endå 😀

V 5+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Hera
    1000 skrev 2012-10-26 07:01:31 följande:
    Oj va konstigt d råka bli, men ni kan nog läsa endå 😀
    Skönt att inte vara ensam! :)
  • Träz
    Acantha skrev 2012-10-24 22:31:57 följande:
    Ni som blött, det behöver inte vara nått.
    Jag var på vul idag, allt bra såg jätte bra ut, två små hjärtan som pickade. Jag blödde lite i några dagar förra veckan. Nu vet jag att jag väntar twins!!!!!
    Stort Grattis till twinsen!! Vilken chock, men dubbel lycka! {#emotions_dlg.flower}
  • Träz
    mytol skrev 2012-10-25 08:31:54 följande:
    Nu är jag hemma igen. EN liten jordnöt med ett tickande hjärta fick vi se, magiskt, sambon såg lite tårögd ut. Älskar vul, det blir så himla mkt mer verkligt för mannen. Min läkare sa oxå att nu när man sett ett foster med ett hjärta som slår så är risken för missfall väldigt liten och ännu mindre i mitt fall eftersom jag mår som jag gör. Han skrev ut lergigan comp som jag åt under förra graviditeten oxå, dom funkade bra i början iaf, hoppas de funkar nu med. Blev framflyttad 1 dag så e i 7+0 å bf blir 12 juni. Wiiii, så lycklig!
    Åh vad härligt att allt såg bra ut! Mysigt!
    Sömntutan skrev 2012-10-25 08:04:33 följande:
    Inget mer blod än det som kom igår. Känner mig lite hoppfullare idag.
    Vad skönt! Hoppas att det inte blir nå mer!! 

• Träz
    Ann01 skrev 2012-10-26 01:50:38 följande:
    Åh hej på er! Efter många års kämpande med behandlingar o s v så har vi ÄNTLIGEN plussat.... och är beräknade i juni :)
    Stort Grattis!!!
  • cindy03

Nu har jag tagit mig tid att ringa både till mödravården för tid till inskrivning som blir den 13/11 och till vul och fick då en tid till den 26/11Förvånad evigheter ditt!!

Har mått jätte illa så har inte orkat hänga så mycket på Fl men hoppas att det blir bättre snartGlad 

• Acantha
    kluckis skrev 2012-10-25 17:14:01 följande:

Hur tidigt kunde dom se de? :O

Jag var i v6+5 i onsdags när det tydligt syntes två busfrön där inne med tillhörande hjärta. Det är helt sjukt, detta och jag kan inte förstå att det är sant. Men, å andra sidan förklarar det mina magsmärtor, det lär ju växa enhel del där inne. Men åandra sidan är det tydligen vanligt (pessimisten talar) att ett av fostrena går tillbaka innan v12, så det kanske hade varit bättre att inte veta... Vi får väl se.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~