~* Juni Bebisar 2013 *~
Har du kollat tradera?
Fick mail från greatestmom.
Delar med mig av det till er.
Vi bygger fortfarande om shoppen så den är lite rörig men som plåster på såren får ni 50% rabatt på ett helt köp. Skriv koden 12345 när ni ska betala så dras det av automatiskt. Detta erbjudande får endast kunder som prenumererar på nyhetsbrevet och gäller tom 10 december.
Sköt om er och välkomna in.
Ikväll har jag en man hemma som man skulle kunna tro är gravid, så himla sur!
Jag hade parkerat vår stora bil på vår parkeringsplats (som brukar stå i garaget) igår å bad honom ställa den lilla bilen på gatan eller i garaget om de inte fanns på gatan. Sonen sa igår att dom parkerat vid affären, som ligger utmed gatan man kan parkera på så ja tänkte inte mer på det. Å idag är det plötsligt mitt fel att han imorse fått 700 kr i böter för att han stått på affärens parkering bara för att jag stod på vår parkering, gaaah!
Ibland så......
Jäkla surpuppa
Ni som haft ultraljud på morgonen hur har ni gjort med kissandet? Det sägs ju att man inte ska kissa på några timmar för att livmodern lyfts upp å de blir lättare att se. Jag brukar inte behöva gå upp på nätterna men e rejält kissnödig på morgonen runt sextiden. Hur ska ja kunna hålla mig ända till nio om ja inte kissar på hela natten? Jag får heller inte äta å dricka ngt nu efter 22 pga glukosbelastningen...