~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag sitter på min klinik och inväntar glukosbelastningen men min bm verkar vara lite sen. Om lite mer än en timme, kl nio, är det dags för ul. Kissnödig så in i helskotta!
Jag sitter på min klinik och inväntar glukosbelastningen men min bm verkar vara lite sen. Om lite mer än en timme, kl nio, är det dags för ul. Kissnödig så in i helskotta!
Anledningen till att jag skulle hålla mig på morgonen var ju för att jag inte fick dricka ngt under 10 timmar. Frågade ul bm inför nästa ul hur länge man egentligen ska hålla sig. Hon sa att eftersom jag nästa gång ska komma kl 13 så kan ja kissa en timme innan eftersom blåsan då fylls upp igen iom att man ätit lunch och druckit till lunchen. Sen finns det inget som heter att man inte får kissa, bara att det blir lättare för bm att se och bilderna blir tydligare. Som hon uttryckte sig denna gången när hon såg min blåsa på ul,"du är väldigt kissnödig ser jag, du är snäll mot mig och gör mitt jobb lättare"
Blev förresten framflyttad från 12/6 till den 10/6, jippi!
Jag har varit sugen på morotskaka i flera veckor men aldrig fått riktigt tid eller ork att göra en. Men inatt jobbar jag själv på kortis så jag köpte med mig ingredienser å ska baka en när ja börjar bli lite trött. Min sambo när ja sa att ja skulle baka, "vad snällt då får ju dom ngt gott att äta imorn". Ehhhh, nae så snäll är jag inte, den ska med mig hem
. Möjligtvis att ja lämnar kvar en varsin bit till min tjena och hennes assistent
. Resten e miiiiin!!