Isa82 skrev 2012-10-26 09:14:49 följande:
Hej, tänkte hänga på här om det går bra. Ni är så flitiga i denna tråden på att skriva och det tycker jag är roligt. Själv är jag idag på v.6 5+2, BF 25/6 och mår mkt bättre denna graviditeten än förra. Bara svagt illamående emellanåt främst på em och kvällen. Har växtvärk runt livmodern som kommer och går. Dock har jag fått tillbaka min tröga mage som förra gången. Så jag skall till apoteket idag för det är stop. Sen tidigare har jag en dotter född -11 i feb som det tog 11 månader innan hon blev till. Nu tog det 4 månader, så jag hoppas att pyret vill stanna. Men man känner sig nog lite säkrare när man sett att det verkligen bor någon där inne. Dock är det så i mitt landsting att man gör RUL i v.18 så jag skall försöka tigga mig till ett tidigare.
Grattis och välkommen hit! :)
Är själv i v.6 (5+0) idag så då har vi ungefär bf samtidigt, kul! :)
Gällande UL så har jag Vul nästa vecka något som jag har fått via gynmottagningen, finns det ingen möjlighet för fdig tt boka tid där alternativt höra med bm och se vad hon säger? man är ju så nyfiken och orkar ju inte vänta till rul ;D i alla fall inte jag ;)