mytol skrev 2012-10-26 13:13:13 följande:
Jag och sonen var på öppna förskolan idag å där träffade vi min höggravida kompis.
Jag frågade vincent vad jessica har i magen.
Vincent: En bebis, men de har du oxå!
Jag: Har jag?
Vincent: ja, jag är helt säker på det!
Min kompis tittade misstänkt på mig å ja skrattade lite å våga knappt möta blicken...
Undrar om dom har ett sjätte sinne de små. Vincent är 3 år och 9 månader och vi har inte pratat mkt om detta hemma för att vi vill vänta lite med att berätta för honom.
Roligt och lite skumt

Vad gulligt! Du vet väl vad man säger.. små grytor har också öron.. haha! De hör mer än man tror

Isa82 skrev 2012-10-26 13:44:14 följande:
PANIK!!!
Mina föräldrar tänker komma på besök och min mamma tyckte vi kunde dela en flaska rött ikväll. Aaahhhhh!!!! Så nu ska jag till systemet och handla alkoholfritt då jag lyckats övertalka mamma om att jag har en öppnad bag in box som vi kan ta av. Shit vad krångligt det ska vara att smyga. Tycker det är lite tidigt att säga något ännu. Vi vill gärna vänta till efter v.12. Någon mer som skall smyga i helgen?
Vi har berättat för alla som är nära. Det känns som att de kommer ändå få veta om det skulle bli missfall, så det känns faktiskt skönt att vara fler som håller tummarna känner jag.