• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • gorek86
    Hjärtat3 skrev 2012-10-26 14:54:47 följande:
    Min sambo fyllde år igår så vi har bjudit upp lite folk i helgen. Men jag tänkte jag ska köpa summersbys (heter de så?) alkoholfria cider. Folk kommer inte koppla det ändå. :)

Ringde även bm igår och fick tid redan på tisdag för inskrivning. Glad 
    Kanon att det finns så mycket alkoholfritt att välja på. Va roligt med inskrivning, själv måste jag vänta till 19/11 men jag var där igår på hälsosamtal. Kändes väldigt overkligt kan jag säga ;)
  • Pillllan
    Träz skrev 2012-10-26 14:51:33 följande:
    Å där kom illamåendet som ett brev på posten.. Kramats med toaletten några gånger på em..! Haha..! Yeck!
    Haft mitt illamående typ 1½ vecka, men idag köpte jag seaband och jag säger bara Hjärta kärlek till dom Flört  Tycker det vart jättesegt med alla kräkningar och ett konstant illamående... Ush ush...
  • cindy03

Nu har jag tagit mig mod och ringt till barnmorskan och fick en tid till den 13/11.  Sen ringde jag för en tid till vul då vi har bestämt att göra en Nupp-testet. Fick tid tll den 26/11Förvånad Känns som hundra år ditt bara men men.....

• Baby Lei
    KarinF skrev 2012-10-26 14:52:29 följande:

Oj, missfall i v.12, då man börjar andas ut. Vad trist! Hade utvecklingen stannat flera veckor innan eller skedde missfallet så sent? Vi lyckades på första IVF försöket och den här gången lyckades vi utan IVF, också det på första försöket. Nej, de hittade inga fel på oss heller.

Det hade stannat av ungefär i mitten av v. 10. Vi hade pustat ut eftersom ultraljudet visat ett fint litet hjärta och allt det där man hoppats på. Men så gick det ändå inte hela vägen. Men det finns ju aldrig några garantier.

Grattis till din lilla kille! Och vad härligt att kroppen plötsligt funkar igen! Helt otroligt! 
  • Träz

Pillllan- Har provat seaband idag, men tyckte inte dom hjälpte... Kanske ska ge dom en chans till!

• Baby Lei

Nu har jag pratat med barnmorskan, Vi ska dit om drygt  två veckor på inskrivning samt blodprov för KUB.
    Den 12 november fick vi tid. Jag ska gå på Barnmorskorna i Gamla stan.

Det känns så skönt att det blir samma barnmorska som förra gången!

• LillStrumpan82

Hera; jag svullnar upp massor efter lunch! Riktigt jobbigt att gå och dra in magen resten av arbetsdagen. Tack och lov för shaping-strumpbyxor som man kan ha under allt är i vecka 5+5 så jag undrar vart sjutton det här ska sluta..

• Blåbärssaft
    Träz skrev 2012-10-26 14:51:33 följande:
    Å där kom illamåendet som ett brev på posten.. Kramats med toaletten några gånger på em..! Haha..! Yeck!
    Ån nej, stackare! Hoppas det bara är idag. Själv skulle jag vila lite efter att jag och sonen varit ute i lekparken. Sov som en stock i en timme! Helt vimmelkantig när jag vaknade.

• Blåbärssaft
    LillStrumpan82 skrev 2012-10-26 16:59:25 följande:
    Hera; jag svullnar upp massor efter lunch! Riktigt jobbigt att gå och dra in magen resten av arbetsdagen. Tack och lov för shaping-strumpbyxor som man kan ha under allt är i vecka 5+5 så jag undrar vart sjutton det här ska sluta..
    Samma här. Jag som tänkte vänta med att säga till chef och kollegor först efter julledighet får kanske tänka om. Magen är supersvullen! Letade fram bilder från när jag väntade sonen och i vecka 6 var jag platt som en pannkaka. Här är svullnaden ett faktum...
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~