• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LillStrumpan82

Ja, man får verkligen hoppas att det bara är tillfälligt! Har planerat att kunna använda mina vanliga kläder flera månader till, men får kanske tänka om.. Vanliga jeans kan jag knappt ha länge, bara jeggings sitter skönt just nu :-/ Är dock glad att jag har väldigt mycket blusar och tunikor, de kommer jag kunna använda ett tag iaf!

• Madelen21

jag har börjat använda mammakläder redan... blir illamående av nåt som sitter åt på magen.

• Karriis

Ett par jeans jag kan tipsa om som till och med min syster hade som höggravid (med öppen gylf ;)) är Levis curve ID.
    Jag är i vecka 9 (10 på måndag) och blir rejält svullen efter maten. Men jeansen är helt underbara och klämmer inte åt :)

• Caroliin

Har inhandlat två mamma leggings och ett par mamma byxor, är super svullen. Både min mamma och man är lite chockade så svullen jag är. Är smal om magen på morgonen men så fort illamåendet sätter igång blir magen jätte svullen. Ser ut att vara i 6-7 månaden då haha.
    Mina föräldrar, syskon, min mormor, mannens föräldrar och våra barn vet. Ja 1,5åringeb förstår ju inte men 3,5 åringen förstår han är jätte glad och rädd om min mage :)

• Sandraa L
    LillStrumpan82 skrev 2012-10-27 09:09:34 följande:
    Ja, man får verkligen hoppas att det bara är tillfälligt! Har planerat att kunna använda mina vanliga kläder flera månader till, men får kanske tänka om.. Vanliga jeans kan jag knappt ha länge, bara jeggings sitter skönt just nu :-/ Är dock glad att jag har väldigt mycket blusar och tunikor, de kommer jag kunna använda ett tag iaf!
    Ja men exakt, men leggings funkar bra tycker jag. Hade det i stort sett hela graviditeten med min dotter tillsammans med någon större tunica. Däremot vore det skönt att kunna ha ett par snygga mammajeans också. H&M har jättefina och bekväma för 199kr. 
    angelica 090904 ♥ Bebis beräknad till 28 Juni 2013 / www.sandralinder.com
  • LillStrumpan82

Jag har två par Levis Curve ID men just nu funkar inte dom Tror det är för att jag blir så öm när jag svullnar upp och behöver ännu mer stretch. Förhoppningsvis kommer jag snart i dom igen. Det är verkligen de snyggaste och mest välsittande jeansen jag haft!

• Madelen21

ush å fy så illa jag mår... jag får så mkt kväljningar av lukter å spyr.. blää...

• LillStrumpan82

Får ta en titt på HM efter v 12, jag är tyvärr lite nojjig över att köpa på mig gravidkläder när jag har två missfall med mig. Varför får du de inte förrän slutet på november? Var de restade?

• Valborgs

Vi ska snart till gekås, så tänkte vänta med att köpa nya mammakläder till dess, för där finns en del va? :) aldrig varit där, så blir ju en upplevelse i sig ;)
    Har en del sparat sen senast, så har kläder att ha på mig iaf ;)

• Caroliin

Valborgs : jag va på gekås igår, inte mycket mammakläder hade de. Ett par leggings, två par byxor och en kofta och en del tröjor är vad det har av mammakläder blev lite besviken så köpte bara ett par byxor (svarta) de andra va beige och två par leggings (likadana) svarta de också.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~