• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Vad tråkigt att det var så lite, men leggings går ju alltid åt iaf. Kollade du något på tunikor på vanliga avdelningen? Det brukar ju gå att använda till leggings ganska länge iaf.

• Sandraa L
    LillStrumpan82 skrev 2012-10-27 09:42:14 följande:
    Får ta en titt på HM efter v 12, jag är tyvärr lite nojjig över att köpa på mig gravidkläder när jag har två missfall med mig. Varför får du de inte förrän slutet på november? Var de restade?
    Okej, vad jobbigt... Beklagar verkligen men denna gång ska de gå ska du se! :) <3

Själv började jag handla redan tidigt med dotterna, köpte hennes plagg första dagen jag pluasade och har väl inte varit så orolig av mig heller.

De fanns inte på lager i stl 34. i den färgen som jag ville ha utan kommer inte in förrän i november, så får vänta i några veckor med andra ord. 
  • Sandraa L

Hade också tänkt åka dit till våren och handla både bebiskläder och saker då jag förstått att de har väldigt mycket fint, billigt och bra saker där. Och lite mammakläder också, så ni får gärna tala om sortimentet då jag aldrig har varit där :)

Fördelen med sommarbebis är ju dock att det förhoppningsvis är varmt så man kan gå i klänning eller kjol på slutet om det inte blir en lika dålig sommar som det var i år... *suck* ;)

• Acantha

mår just nu otorligt dåligt, svettas, och mår illa, molar i magen, skakig. I kväll ska vi till goda vänner och jag vill men vill inte berätta. fy vad jobbigt denna tiden är. Hoppas att det blir bättre snart...

• LillStrumpan82

Sandraa L: Håller tummarna för att allt går bra nu, det känns iaf helt annorlunda mot de två tidigare graviditeterna! Vill så gärna börja handla redan nu, både till mig och bebisen men ska försöka hålla mig Vi flyttar till hus inom kort så det känns som att vi behöver lägga våra pengar där

• Sandraa L

Ja men det gör det ska du se, tredje gången gillt! Glad 

Ja vem vill inte gör det, däremot så begränsar jag mig lite nu. Har handlat lite till bebis på rean och några saker som jag bara ville ha men det blir nog mer efter vul till veckan då allt förmodligen ser jättebra ut :)

Okej, ja bara en flytt innebär ju många kostnader, men vad kul! ;D Har du barn sedan tidigare eller är det här första

• Baby Lei
    LillStrumpan82 skrev 2012-10-27 10:26:50 följande:
    Sandraa L: Håller tummarna för att allt går bra nu, det känns iaf helt annorlunda mot de två tidigare graviditeterna! Vill så gärna börja handla redan nu, både till mig och bebisen men ska försöka hålla mig Vi flyttar till hus inom kort så det känns som att vi behöver lägga våra pengar där

Jag hoppas också på tredje gången gillt! Nu är det vår tur! Eller hur! :)
  • Baby Lei
    Madelen21 skrev 2012-10-27 09:41:07 följande:
    ush å fy så illa jag mår... jag får så mkt kväljningar av lukter å spyr.. blää...

Jag mår också SÅ illa. Hittills har jag sluppit spy i alla fall.. Men det känns som en tidsfråga. Har du mått så här illa länge nu?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~