• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Acantha
    Meoow skrev 2012-10-28 09:01:04 följande:
    Vet ni om de kan erbjuda VUL hos bm vid mindre blödningar i v 9? Eller måste jag söka mig till gyn?
    Ha nämligen tid för inskrivning på tisdag och överväger att kanske ringa idag för att få det kollat annars...

Är nog ganska ovanligt att BM har utrustning för att göra vul, ring gynakuten i stället.
  • Acantha

Vi pratar namn hela tiden, funderar på att fortsätta på E, pratat om Ernst efter min mans morfar, Evi efter svärmor, Elsa gillar jag, det hette min mormors syster, men maken gillar inte det alls..
    Men det är svårt, känns som om vi måste ha två flick och två pojk namn.

Med sonen så "bråkade" vi om pojknamn på vägen in till FL, sen när maken tog emot honom (akut snitt) så sa han att det är en Ebbe, det namn jag vill ha!

• AlexandraViberg

Anton och Alicia har vi, bestämdes redan vid Utomkvedshavandeskapet vi hade senast och står fast ännu. Har mellannamn klara också :)

• Sagolina

Valborgs: MAt konstaterades på ultraljud i 11+5 och då hade fostret dött i v9... 

Jag blev så glad och lättad då jag fick se ett tickande hjärta på torsdagen, men efter att ha blött igen på torsdag och fredan är jag tillbaka vid samma oro och stress...  Hoppas på att de tar min oro på allvar då jag går på inskrivning på onsdagen! Nu blir det 4-5 lååång veckor i väntan på nästa ul, men måste bara försöka hitta på en massa att sysselsätta mig med under tiden!

• Valborgs

Sagolina: du kan inte få ett VUL till innan?

Roligt att läsa om era funderingar på namn.. :) andranamn har vi inte kommit fram till här ännu iaf, det enda vi vet är att Per ska vara med om det är en kille..

Bonprix brukar ha så fina kläder, så ska in och kika.. :) tack för tipset!

• kluckis

Killnamn är dte enda som är spikat men tjejnamn är svårt :S

Mellan namn blir lätt då våra pappor heter samma och sambon i mellan namn och sambons mamma och mitt mellannamn är samma :)
    Så får se om det blir en kille eller tjej:)  

• Madelen21

hm..... de där va knepigt.....

jag la i massa saker i varukorgen å så stog d pris å när ja kommer å kollar pris i kassan då är allt ordinarie pris :/ 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~