• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Lino83
    Valborgs skrev 2012-10-28 13:41:36 följande:
    Måste in och kolla sen, låter ju som någon bugg..
    Jag känner som så att får jag missfall nu så hoppas jag att man lyckas bli gravid ganska snart igen och ändå kan ha kläderna. Annars brukar det inte vara så svårt att sälja vidare, speciellt inte om de är oanvända :)

Jo, det har du ju rätt i, men det är bara det att psyket ska fixa det...

• Lino83
    Madelen21 skrev 2012-10-28 13:42:27 följande:
    nu ska vi inte prata så mkt om mf nu ska vi vara glada åt att vara gravida å njuta tillsammans å peppa varandra mm :)

Haha, såklart! Förlåt... :P
  • Lino83

Jag ringde Bonprix precis!
    Fick prata med en kille på kundtjänst som sade att de inte hade någon REA, att det var tekniskt fel på hemsidan och att det är priserna i kassan som gäller...
    kasst ju!

• kluckis
    Lino83 skrev 2012-10-28 13:47:24 följande:
    Fick prata med en kille på kundtjänst som sade att de inte hade någon REA, att det var tekniskt fel på hemsidan och att det är priserna i kassan som gäller...
    kasst ju!
    Meh :(
  • mrshope

Jag tycker det känns kul att tänka på namn. Lider ju lite av ångest så då hjälper det faktiskt att försöka tänka på något positivt!

Jag bor ju i England och mannen är engelsman så namnet måste fungera på både svenska och engelska. Vi har ganska olika smak men vi båda gillar ganska enkla namn. Ellen/Ella tycker jag om och mannen gillar Oliver (inte jag, tycker det låter som ett hundnamn) och vi båda två gillar Oscar. Jag älskar även gamla traditionella engelska namn som Edward och William.  

• AlexandraViberg

Angående bonprix, så kanske man måste handlar för en viss summa? (har inte varit in och kollat men kan ju vara en viss förklaring?) Annars kanske det är som andra säger en bugg.

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg
    Lino83 skrev 2012-10-28 13:47:24 följande:
    kasst ju!
    Man undrar ju vem som lägger in så att man ser priser som inte existerar? Tror ju inte sidan börjar styra sig själv :P

Riktigt dumt iallafall, även om jag inte tänkt beställa något så borde de som tänkt det få kompensation iallafall!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Pellefanten

Här blir det fortsätta på samma tema som dotterns namn. Hon heter Idun.
    Blir det en lillasyster blir det
    Lin, Embla eller Eira och pojknamn är vi överrens om det blir isf en Thor :) mellan namn om det blir en pojk är bestämt också det blir Carl Elon. Carl är ett släktnamn på min pappas sida. Och Elon heter min mans morfar :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~