• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Valborgs: var på vul på torsdagen, eftersom jag haft blödningar till och från samt värk. Var också på ett vul 15.10, men då kunde de inte se något foster, så blev en glad överraskning att se ett tickande hjärta nu på torsdagen.
    Tror inte jag får gå på något ul mera innan det "riktiga" i v 11-12, bara om det händer något! 

• Lino83

Var tvungen att gå in på Bonprix och titta, och det är ju superbra priser!
    Men vågar man beställa nu...? Jag är så nojig för MF... :/ går in i v 7 imorgon.

• Madelen21

lino83

ja lr hur men ja va in å kolla å tänkte beställa... å när man kommer till kassan så är allt till ordinarie pris? sjukt fattar inte hur d kan va så... 

• Madelen21

ja men kolla in å lägg i varukorgen å klicka på varukorgen sen får ni se priserna.... för d blir helt andra priser när man lagt i varukorgen å dom ändras inte i nästa steg heller...

• Valborgs

Måste in och kolla sen, låter ju som någon bugg..
    Jag känner som så att får jag missfall nu så hoppas jag att man lyckas bli gravid ganska snart igen och ändå kan ha kläderna. Annars brukar det inte vara så svårt att sälja vidare, speciellt inte om de är oanvända :)

• Madelen21

nu ska vi inte prata så mkt om mf nu ska vi vara glada åt att vara gravida å njuta tillsammans å peppa varandra mm :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~