Hur gammal är du? 30 år Har du en pojkvän/partner/man/sambo? Ja som är 31 år Hur länge har ni varit tillsammans? 10 år Har du barn sen innan? Ja, en dotter på 7 år och en son på 5 år Var bor du? I Dalarna, Falun Hur bor du? (lägenhet/hus osv) I ett hus där vi trivs toppenbra :) Kommer bebisen få ett eget rum? Nej inte på en gång, måste bygga om lite här hemma först! :) Har du bil - och kommer du behöva byta bil? Har inget körkort men är på g och ska ta ett, vi har dock en Skoda octavia som vi trivs bra med. Få se nu om vi får plats. Sambon min får köra ett tag till ;) Vad jobbar du med? Trivs du med ditt jobb? Jobbar inom hemtjänsten, trivs väl så där. Har tagit uppehåll från studierna som socionom. Kommer du vilja vara mammaledig? Absolut, den bästa tiden, klart jag vill det! Kommer din partner vilja vara föräldraledig? Ja men hur han lägger upp den får tiden visa! Har du köpt något till bebisen ännu? Nepp Har du köpt något graviditetsrelaterat till dig själv ännu? Nej inte än men byxorna börjar kännas trånga så snart så! Hur många vet att du är gravid? Min närmsta familj och några av mina närmsta vänner! Längtar tills vi får tala om för barnen :) Har dina matvanor förändrats sen du blev gravid? (pg. av illamående, cravings osv.) nej, men gillar surt lite extra :), har dålig matlust tyvärr! Favoritfrukost just nu? Dåligt med aptit på morgonen :( Godaste middagen? En sallad, är sugen på det allt som oftast ;) Skriver från min iPad och den och jag kommer INTE överens :(.... Blir lite smått galen på den! Mitt tålamod är i botten ;)