~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag har bara gjort denna kineskalender www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-kinesisk-legend.html
Finns kanske en på fl oxå?
Tror att ringtestet är cirkel för tjej, men osäker..
Jag har bara gjort denna kineskalender www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-kinesisk-legend.html
Finns kanske en på fl oxå?
Tror att ringtestet är cirkel för tjej, men osäker..
Har ingen som helst sexlust tyvärr, har nog knappt haft sen jag blev gravid.. :(
Jag har gjort bakpulver-testet och det visade pojk. Visade dock pojk senaste graviditeten oxå och ut kom en tjej.. :)
Gjorde även rödkålstestet då och det visade tjej, tänkte göra det denna gång oxå.. :)
Ja, bikarbonat menar jag såklart :)
Visst är det kul.. :) vi kommer nog inte kolla kön på RUL heller, då hjälper detta till lite på vägen, trots att det inte finns någon sanning i det.. :)
Ska ni kolla kön?
Elinile: välkommen hit :) vi kommer nog inte kolla kön..
Men hört att selbing jobbat med det i 25 år och inte haft fel på könet nångång.. :) vi har dock ca 20 mil till Linköping, annars är jag sugen på 4d
Vi ligger nog efter i moderniteter här oxå då, för jag fick gå och dricka vatten för att jag hade glömt bort mig och varit på toa innan när jag skulle på kub. Så de tog andra undersökningar mellan medan jag fick sitta och vänta.. Detta var på kubet iofs, kanske inte lika viktigt på RUL? Fick iofs en pik om att dricka extra mycket den 21e när jag har RUL :)
Alicantina: Efter vecka 32 har jag för mig, men de kan neka en tidigare, så är bra att ha moderskapsintyg med sig att visa ifall att.
Grattis baby lei och Alexandra till lyckade RUL! :)
Vi har mer eller mindre under dagen bestämt att vi nog kommer kolla kön ändå. Har inte gjort det med mina tidigare, så nu sista gången blir det nog.. Om den vill visa dvs.. :)
Alicantina: tror dessutom att de flesta reseförsäkringar bara gäller till vecka 28, även helförsäkringens. Men det kan nog skilja med.
Mysmamman: jag har oxå RUL 21 jan :) får gärna bli det lite snabbt.. ;)
Ska ni kolla kön?
Vi ville inte från början, men blir nog så iaf. Har inte kollat med de andra, men är såå nyfiken nu :)
Spelar ingen roll för vår del heller, har två tjejer sen innan så visst vore det kul med en pojk.. Men känns roligt för minsta tjejen om det vore en tjej till.
Har för övrigt 3 systrar själv och tre av oss fick barn inom loppet av 1 år och alla fick tjejer, så blir nog bara det inom släkten.. :))
Har gillat spänningen med att inte veta med de tidigare, men denna gång känns det inte lika viktigt.. :) sen kul att ha testat båda delarna nu när det är sista barnet oxå :)
Jag har funderat på att starta upp en sluten juni-grupp för oss på Facebook. Tycker det är lättare att hänga med där och lättare att lägga upp foton om man surfar genom mobilen.
Vad säger ni, är det något ni är intresserade av? :)