Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Lizz: Svårt att veta. Förra gången fick vi bara datum på kub och de gick efter det hela tiden. Om de satt ett nytt på dig nu efter RUL borde hon ju sagt det nya till dig.

Alexandra: Ja, det skiljer säkert mellan olika landsting. Vi har båda ganska stora huvud, sa det oxå.. Men enligt BM vi hade brukar det oftast synas först efter vecka 20 när alla foster börjar utvecklas mer olika. Jobbigt det där med olika besked från alla håll.. :) fast är ju ändå +-14 dagar.

• Valborgs

Inte sugen på brio go Alexandra? Alla vänner som haft den har varit jättenöjda :)

• Valborgs

Om de bara mätt huvudet här är det ju inte konstigt att jag gått över tiden med båda isf med tanke på större huvud, båda mina tjejer har större än medel nu med :)

Fast när man kollade på siffrorna som kom upp när hon mätte så kunde det skilja nästan en vecka mellan två mätningar på samma ställe. När jag frågade så sa hon att det handlar om mm och att man alltid ska tänka på +-2 veckor :)

• Valborgs

Mandis: det finns redan en :)
    Ska se om jag kan fixa länk genom mob, annars kan du söka på Juni bebisar 2013

• Valborgs

Jo, hungern gör sig påmind hela tiden här. Har hänt flera gånger senaste veckan att jag 10 min efter middagen gått och gjort ordning mackor att äta! Om man ska fortsätta såhär så rullar man väl snart fram.. (ännu mer än innan dvs) :)

• Valborgs

Vad blev det för vagn Madelen? Lär inte bli någon las vegas för vår del iaf, men vet inte vad det blir istället.

• Valborgs

Natan: det är möjligt att redan nu läcka bröstmjölk, så det tror jag absolut att det är.

Någon som börjat dricka hallonbladste ännu? Gjorde det senast då det ska underlätta för mjölken att rinna till, man ska blöda mindre efter fl och vissa menar att det kan sätta igång fl tidigare.. Men minns inte när man kunde börja dricka det, vill ju absolut inte sätta igång något nu.

• Valborgs

Jag gick iofs över tiden förra gången ändå, så på det viset fungerade det inte på mig :) blödde mindre än gången innan efter fl iaf, fast förlorade väldigt mycket blod under fl så fick sprutor och tabletter för att livmodern skulle dra ihop sig snabbare, så kan ju lika gärna berott på det.

• Valborgs

Väger du dig vid samma tid? Kan ju skilja några kg från morgon och kväll. Mest rättvis brukar morgonvägning utan kläder vara.
    Tråkigt med snarkningarna, kanske ska testa snarkskena som finns på Apoteket? Har inte testat det själv, men funderat på att köpa det till sambon däremot.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~