Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

mysmamman2 skrev 2013-01-11 08:21:43 följande:

jag satt och funderade på samma sak men de som inte vill kommer ju som hamna lite på sidan av då
    vi kommer mer vara på facebook.....

Vi får försöka hålla oss till båda delarna? :)

Jag tog mig friheten att skapa en grupp i alla fall, de som vill kan ju gå med
    http://www.facebook.com/groups/321643151274194/#!/groups/321643151274194/

Det går ju även skapa ett konto på fb bara för att läsa i gruppen om man skulle vilja.

Annars tycker jag väl det gäller samma sak där inne, sunt förnuft på vad för info och bilder man ligger upp, man är ju tyvärr aldrig säker på internet. Även att man är i en sluten grupp, så kan det ju komma med "oinbjudna"    

• Valborgs
    mysmamman2 skrev 2013-01-11 08:58:54 följande:
    jäkla kinesiska kalendern funkade inte alls för mig ;) min dotter visade sig en kille och nu så säger den att jag väntar en tjej :P

hmmmm
    Då är det väl en kille nu då? :)

Kläder köpte jag en del när jag väntade Alva på denna sida.. http://www.18månader.se/
    De har begagnade, men fräscha kläder, från england och usa. Ibland fick de in riktigt fina kläder, så det går ju lite i vågor om det är något att ha eller inte.   
  • Valborgs
    Meoow skrev 2013-01-11 09:14:31 följande:
    Har precis varit på RUL och fått se på den lilla som sparkar runt inne i magen :) allt såg superfint ut och Bm var ganska säker på tjej... Underbar start på helgen :))

Grattis till lilla tjejen! :)
    Skönt att allt såg bra ut...  
  • Valborgs

Ja, jag är årgång 80 fast fyller i dec, antar att du är 83a? :)

Första dottern föddes mars 2001, hade precis fyllt 20 då, hon fyller 12 år nu i mars!! Galet :)
    Andra tösen fyllde 1 år i dec.

• Valborgs

Det ska inte synas neenne.

Så trist att man inte kan läsa om er väg genom mobilen missme! Men håller med Alexandra. Att vara ung förälder är inget jag rekommenderar. Jag var visserligen 20, så inte jätteung, men jag var inte mogen för det. Känns så mycket bättre nu när man har mognat mer och "hittat sig själv"..

• Valborgs

Joino: beklagar det ni varit med om! Får man fråga vad som hände med era änglabarn?

• Valborgs

NamliBecca: det syns ingenting på loggen om man går med i gruppen. Däremot kan folk se att du är med om de skulle söka efter gruppens namn eller gå in via länken här. (Vilket kanske inte är så troligt att de gör om de inte misstänker något? :))

• Valborgs

Hade jag valt att ha gruppen hemlig så hade ingen hittat den eller kunnat söka till den, utan jag hade bara kunnat bjuda in vänner till den.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~