Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag är heller inget fan av att vara gravid, även att jag kan känna mig ganska fin när den riktiga magen har kommit.. Men humöret är ju något jag knappt står ut med.

Skönt att detta är sista barnet.. Men sen efter grav kommer jag väl sakna det så försöker ändå njuta. Aldrig nöjd :)

• Valborgs

Har inte heller varit så känslig med blått/rosa till tidigare barn. Men de har kommit på vintern och våren. Känns svårare nu när det blir sommarbebis tycker jag, det finns ju mest bara klänningar till tjejer då (för det tänker jag inte sätta på en kille) och shorts till killar typ. Tycker det finns mer neutralt på vintern, men kanske bara inbillning? :)

• Valborgs

Håller med, kappahls newbie är så fina! :)
    De stickade overallerna lär nog finnas kvar i höst med, så bättre att vänta känner jag. De fanns när vår 1 åring var liten oxå.

• Valborgs

Visst är det några som köpt angelsound här? Hur funkar det, hittar ni hjärtljuden? Är själv sugen på att köpa en imorgon då jag inte känner sparkar ännu.

• Valborgs

Hade inte så mycket symptom innan jag testade och trodde inte alls på det, men ett + var det ändå.. :) Med båda mina tjejer hade jag väldigt ömma bröst innan, men inget sånt denna gång. Tyvärr har de ändå växt :(
    Efter några veckor kom trötthet, växtvärk i livmodern (kändes som kraftig mensvärk) och illamående. Hade väldigt svårt att få i mig någon mat.

• Valborgs

Testat bikarbonat-testet nu och jag antar att jag ska tolka ett tjockt lager med skum (utan bubblor och pys) för pojk. Vi får väl se.. :) med mellantjejen fick jag både skum, pys och bubblor, men ut kom en tjej ändå.. :)

• Valborgs

Har för mig att man räknas som förstagångsföderska igen efter 7 år.

Lycka till Therese :)

• Valborgs

Det var inte det här när jag födde min dec 2011 iaf, men kanske blivit det efteråt? :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~