Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Cj: det stämmer kanske att det blir skum, pys och bubbel bara man blandar bikarbonat med vatten.. :) (måste nästan testa sen ;)) men tar inte så allvarligt på det, mer en kul grej..

• Valborgs

Inget bestämt namn ännu, men vi är inne på Jakob eller Isak om det är pojk och Tove eller Saga om det är en tjej.

Har en Emilia och Alva sen innan.

• Valborgs

Isolde tycker jag är fint oxå, men skulle bara låta dumt ihop med syskonens vanliga namn.. :)

• Valborgs

Sömntutan: visst är det.. :)

Juni är jättefint! :)
    Vad vill din sambo för pojknamn missme83?

• Valborgs

Fler än jag som fortfarande går ner i vikt? Har snart gått ner 8kg.. Känns ju sådär, även att jag helst inte vill gå upp för mycket såklart.

Någon som vet om man måste göra glukosbelastningen nu när jag "bara" är överviktig och inte har BMI över 30 längre?

• Valborgs

Madelen: jag har gjort det, både senaste grav och denna och fick utslag båda gångerna..
    Senast fick jag en tjej och gissar på en tjej denna gång oxå.. :) däremot visade rödkålstestet tjej senast.. :)

• Valborgs

Vad skönt regnskogen att allt såg bra ut :) blev dock nyfiken på könet nu såklart.. ;)

Missme: är nog ganska vanligt att man känner så tyvärr, speciellt under spökveckorna då man varken känner sig gravid eller känner några sparkar. Vet dock inte hur vanligt det är att något händer.. Men när jag gjorde VUL så sa läkaren då att det är 3% risk att något händer efter att man sett hjärtat slå.

• Valborgs

Tur att några älskar sina nya bröst.. :)
    Jag har tyvärr stora annars oxå, så hade klarat mig utan större.. Helt hopplöst att hitta bh som sitter bra, för att inte tala om badkläder. Funderar på utlandsresa snart, men hitta badkläder i de vanliga butikerna verkar helt omöjligt, de flesta har iofs inte fått in några ännu, eller så är de jättesmå. Med lite tur kanske de skulle täcka vårtgårdarna iaf, haha!! Får väl kolla på nätet vad jag kan hitta.

Tror förresten att jag känt sparkar idag.. Weii! Tyckte jag kände runt vecka 14 men sen har det varit lugnt.. Men kan lika gärna vara gaser känns det som, eller sammandragningar. Haha, bra koll.. ;)

• Valborgs

Med tvåan kände jag i vecka 17, men denna gång är jag osäker på om jag känt något ännu, är i vecka 18..
    Vi får nog hia oss lite, men visst blir man orolig när man inte känner..

• Valborgs

Kollat kinesiska kalendern nu, enligt den är det en pojk.
    Och mina döttrar var enligt kalendern tjejer.. :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~