• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Retroaktiv: men fasen då! Hade det bara i en vecka med dottern.. Jag har ischias också, så massa problem med ryggen redan.. :/

• Natan

Blääää.... Är så himla illamående och magen är svullen och massa gaser i magen som inte vill komma ut :(

• Baby Lei
    retroaktiv skrev 2012-11-08 21:04:11 följande:
    Jag har börjat få ganska så ont bak i ryggslutet, ungefär vid svanskotan. Molvärk som aldrig slutar typ. Blev lite bättre när jag fick lite lätt massage av pojkvännen igår, men tillbaks på morgonen igen. Blev lite orolig att det skulle vara början till foglossning. Nån som vet? (jag vet att alla får foglossning, men inte sådan som gör ont/gör en tillfälligt handikappad)

Jag också! Har haft sjukt ont i svanken och lite åt svanskotan hållet i ett par dagar nu! Alltså jätteont! Jag trodde att jag hade sovit konstigt eller något. Foglossning har inte ens slagit mig. Jösses... Kan det vara det redan nu...???
  • mytol

Jobbar min första av tre nätter å de är en pina! Sov så himla dåligt idag på dan å nu är klockan bara 12 å ja e supertrött. Mår illa oxå så ja kan inte roa mig med att äta ngt. Ska prova en kopp te....

• mytol

Nu har jag fördrivit tiden en liten stund genom att leta lite mammabyxor. Trots att jag gått ner 2,5 kg sen jag fick veta att jag är gravid så kan jag inte ha några av mina jeans. Dom spänner å känns å ser inte alls bra ut. Dom mammabyxor jag har hemma vill jag inte heller använda för dom e så låga å hög mudd så tar jag på mig dom så ser jag automatiskt gravid ut. Tänkte dölja det för mina kollegor i 3 veckor till iaf. Nu hittade jag iaf ett par svarta vanliga mammaleggings, ett par blåa jeansleggings och en jeansklänning (mer tunika än klänning tyckte jag). Tyckte de var rätt bra priser. En del e ju så sjukt dyra. Ni som inte kollat så mkt så kolla in sidan www.greatestmom.se

• Sandraa L

Är det bara jag som inte kan sova, tänker på den 9-åriga flickan som är försvunnen i Göteborg... sovit oroligt då få timmar jag fått någon form av sömn och det här påminner om Engla för ett par år sedan, däremot hoppas jag att utgångspunkten inte blir den samma.... :/ 

• Natan

SandraL: jag kan inte heller sova :( ja, jag tänker på henne med. Hoppas de hittar henne och att hon mår bra och att ingen har gjort henne illa. Stackars lilla flicka :(

• Sandraa L
    Natan skrev 2012-11-09 02:32:25 följande:
    SandraL: jag kan inte heller sova :( ja, jag tänker på henne med. Hoppas de hittar henne och att hon mår bra och att ingen har gjort henne illa. Stackars lilla flicka :(
    Ja men precis, sitter förväntansfull på missing peoples facebooksida i hopp om något nytt positivt besked. Tänker på min 9-åriga lilla syster och bara tanken av att det skulle hända henne något gör mig gråtfärdig och panikslagen... :(

mår dessutom sjukt illa på det här så inte alls kul, alla sover utom jag.  
  • Natan

Vi får hoppas att hon hittas välbehållen. Jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig hur det känns för hennes nära och kära. Fy så hemskt :(

Hoppas illamåendet försvinner! Jag mår också illa. Men jag tänker så här - hellre symtom än inga alls :)

• Natan

9åriga flickan är hittad och hemma med sina föräldrar! ❤❤❤

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~