• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    Natan skrev 2012-11-09 03:16:17 följande:
    9åriga flickan är hittad och hemma med sina föräldrar! ❤❤❤

Jag är så extremt blödig så jag sitter med tårarna bakom ögonen och en stor klump i halsen...
  • Sandraa L

ÅÅhh äntligen är hon hittad! Har fortfarande inte kunna somna men nu vet jag att det blir med ett leende på läpparna :') däremot sägs det vara en okänd man gripen som hon har vistas med och i 18timmar... jag hoppar verkligen inte att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp eller något annat hemskt... :(

• Sandraa L

ÅÅhh äntligen är hon hittad! Har fortfarande inte kunna somna men nu vet jag att det blir med ett leende på läpparna :') däremot sägs det vara en okänd man gripen som hon har vistas med och i 18timmar... jag hoppar verkligen inte att hon blivit utsatt för sexuella övergrepp eller något annat hemskt... :(

• Pellefanten

Usch så blödig man är. Ställde klockan och gick upp för att ta stora tjejen till dagis, kommer upp och maken har redan väckt henne å står å gör välling i köket.
    Jag klär på å byter blöja mest för att det är mysigt med kramar å pussar. Han kläcker men älskling jag tänkte du skulle få sova lite mera idag du verkade så trött igår så jag går med henne. Aaw där kom nästan tårarna.
    Han gick med henne igår också för att jag skulle slippa spy. Måste säga att den här graviditeten älskar jag min man lite extra!

• Tessss

FY vilken panik jag fik nyss!! Fick färskt blod på pappret när jag torkade mig nyss och trodde jag skulle dö Men som tur var hade jag bara börjat blöda efter att ha gjort nummer två för när jag undersökte mig närmare kom blodet från "fel hål" Men usch vilken panik!!

Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • Acantha
    Pellefanten skrev 2012-11-09 08:23:17 följande:
    Usch så blödig man är. Ställde klockan och gick upp för att ta stora tjejen till dagis, kommer upp och maken har redan väckt henne å står å gör välling i köket.
    Jag klär på å byter blöja mest för att det är mysigt med kramar å pussar. Han kläcker men älskling jag tänkte du skulle få sova lite mera idag du verkade så trött igår så jag går med henne. Aaw där kom nästan tårarna.
    Han gick med henne igår också för att jag skulle slippa spy. Måste säga att den här graviditeten älskar jag min man lite extra!
    Älskar att maken pysslar om en lite extra, men samtidigt blir jag precis som du, rörd och fäller en tår. Han har full koll på vad jag äter och vad, så tvillingarna får vad de ska.

• Acantha
    Tessss skrev 2012-11-09 08:35:21 följande:
    FY vilken panik jag fik nyss!! Fick färskt blod på pappret när jag torkade mig nyss och trodde jag skulle dö Men som tur var hade jag bara börjat blöda efter att ha gjort nummer två för när jag undersökte mig närmare kom blodet från "fel hål" Men usch vilken panik!!
    Magen är ju inte precis lika lätt skött som innan, så jag förstår dig. Man blir orolig, men skönt att det var som det var!
  • Sandraa L
    Tessss skrev 2012-11-09 08:35:21 följande:
    Då är vi två blöder jÄMT när jag gör nr 2... inte alls kul och ont gör det :/ värre blev det med aco - gravid så slutade med de... 
  • kluckis

Ni som tagit gravtest nu hur ser det ut?
    Jag tog ett idag och teststrecket är mkt svagare än kontrollstrecket :O
    Skitorolig!   

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • Acantha

Har mått ganska bra psykiskt de sista veckorna, men nu börjar det igen. Ångesten för mf/ma. Önskar jag kunde veta hur det står till där inne med dom. Visst mår jag illa, har onte i börsten och magen, känner mig lätt yr när jag reser mig och springer ofta på toa. Men, hur vet jag att de mår bra där inne?
    Det är tre veckor till Nupp och jag vet inte hur jag ska ta mig dit, så sjukt orolig hela tiden. Önskar ibland att jag inte var gravid, så jag slapp detta. Men jag har ju längtat efter dessa barn i snart sju år...Gråter

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~