• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

blåbärssaft: det är nog helt normalt alla är olika... jag är trött än å mår illa.. har fått så mkt kväljningar å spytt idag så fy bubblan

• Pellefanten

Flagnell: ha ok. Min bästa vän å hennes tjej ska börja göra tester å ställa sig i landstingskön i vår :)

• flagnell

Pellefanten: Vad roligt för dem! Vi/jag tycker att landstingsköerna är lite väl långsamma, så vårt första är ett Danmarksbarn och det här är tillkommet efter heminsemination. Men det är lättare med adoption och juridik genom landstingen.

• Acantha
    Baby Lei skrev 2012-11-09 13:30:10 följande:

Problemet med Angelsound, särskilt så här tidigt är ju om du inte hittar något hjärtljud och blir helt livrädd i onödan. Det är ju inte helt lätt att använda dem, och man får ju inte hålla på så länge heller.

När är ditt nästa ultraljud inplanerat? Om det är långt dit kanske du kan be att få ett tidigare, eller gå privat och göra det?

Jag förstår verkligen din oro! Hoppas att allt ser fint ut!  
    Är väl medveten om problemen med angelsound, vet inte om jag blivit räddare om vi inte hört, men man vet ju aldrig.
    3/12, är det dags för Nupp, är iofs bara tre veckor, men det känns som en evighet!
  • Pellefanten

Flagnell: jo det är lite lång tid men de börjar nu men vill igentlligen vänta något/några år så då blir ju landstinget perfekt :) Jag är nog lika exalterad som dom

• Blåbärssaft
    Madelen21 skrev 2012-11-09 14:07:24 följande:
    blåbärssaft: det är nog helt normalt alla är olika... jag är trött än å mår illa.. har fått så mkt kväljningar å spytt idag så fy bubblan
    Jag hoppas det. Det känns som att alla mår superilla och är dödströtta i samma vecka som mig. Med sonen kunde jag typ somna stående för jag var så trött. Antar att det är som du säger. Alla är ju olika men jag kan inte låta bli att oroa mig.
  • MichelleRagnarsson

Jag är ev. i 6-7 veckan och fick veta i förrgår kväll att jag var oplanerat gravid men vi är väldigt glada eftersom vi trott att vi inte kunnat. Sedan jag fick veta har jag mått illa och varit tröttare än innan, det är ganska roligt. Innan onsdagen kände jag mig lite småseg bara, men har studerar heltid och styrketränar 6 dagar i veckan och har precis skrivit en stor tenta så trodde det berodde på det helt enkelt. 

Men icket, det var en bebis som bygger bo inom mig och så nu, när jag vet mår jag jätteilla och är dödstrött. Därför tror jag att mycket sitter i huvudet, jag hoppas det iallafall för jag har inte tid att vara sån här :)

Ska till BM på inskrivning på måndag och försöka luska ut hur långt gången jag är :) 

• Baby Lei
    MichelleRagnarsson skrev 2012-11-09 14:45:42 följande:
     Jag är ev. i 6-7 veckan och fick veta i förrgår kväll att jag var oplanerat gravid men vi är väldigt glada eftersom vi trott att vi inte kunnat. Sedan jag fick veta har jag mått illa och varit tröttare än innan, det är ganska roligt. Innan onsdagen kände jag mig lite småseg bara, men har studerar heltid och styrketränar 6 dagar i veckan och har precis skrivit en stor tenta så trodde det berodde på det helt enkelt. 

Men icket, det var en bebis som bygger bo inom mig och så nu, när jag vet mår jag jätteilla och är dödstrött. Därför tror jag att mycket sitter i huvudet, jag hoppas det iallafall för jag har inte tid att vara sån här :)

Ska till BM på inskrivning på måndag och försöka luska ut hur långt gången jag är :) 

Hej och grattis!
    Välkommen hit. Vad kul att det funkade trots att ni inte trodde det!

• Blåbärssaft

Välkommen till tråden Skrattande Styrketräning 6 dagar i veckan! Jag säger bara wow och stort grattis till bebisen i magen såklart!!!
  • KarinF
     Jag är ev. i 6-7 veckan och fick veta i förrgår kväll att jag var oplanerat gravid men vi är väldigt glada eftersom vi trott att vi inte kunnat. Sedan jag fick veta har jag mått illa och varit tröttare än innan, det är ganska roligt. Innan onsdagen kände jag mig lite småseg bara, men har studerar heltid och styrketränar 6 dagar i veckan och har precis skrivit en stor tenta så trodde det berodde på det helt enkelt.  Men icket, det var en bebis som bygger bo inom mig och så nu, när jag vet mår jag jätteilla och är dödstrött. Därför tror jag att mycket sitter i huvudet, jag hoppas det iallafall för jag har inte tid att vara sån här :) Ska till BM på inskrivning på måndag och försöka luska ut hur långt gången jag är :) 

Grattis å välkommen hit!! Kul med en till som tränar mycket! Jag håller på med löpning och har väl tränat 1-2 pass om dagen tidigare, samt tävlat mycket.. Men nu är det slut med det. Blir trött och andfådd av nästan ingenting! Blir mest crosstrainer, cykel och styrketräning nu.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~