• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L

Idag fick vi se ett litet hjärta slå för fullt, lyckan är obeskrivlig! :) V.7+0 men han trodde jag kunde vara lite längre gången då bara mm. på bilderna gör stor skillnad och att han inte fick till den ordentligt ;) 

• AlexandraViberg

Kluckis: hcg ska minska, det blir lägre och lägre. Men det ska alltid finnas lite. Som någon sa så minskar det när gulesäcken börjar försvinna och moderkakan tar över! Moderkakan tillverkar istället progesteron som håller kvar graviditeten. Sluta ta grav test nu och bli orolig! Ska se om jag hittar min hcg lista på datorn sen så ska du få se att det ska börja minska lite. Det i samband med progesteron ökning är det som säga stabilisera kroppen och ta bort det mesta av symptomen! Typ illamåendet och ömma bröst! :)

• Natan

Idag har jag köpt nya bh-ar. Brösten växer helt otroligt mycket. Om ni vill ha en skön och stadig bh köp carriwell gravidbh. Kostar ca 150 kr. Jag kommer kunna ha mina hela graviditeten eftersom bhn anpassar sig efter brösten :)

• Natan

Någon som har förslag på en god fredagsmiddag? :) vad ska ni äta?

• Madelen21

Natan

jag ska göra heta räkor å ris.
    barnen får äta fiskpinnar å mos :)

gillar man räkor så här är receptet

hela tomater på burk
    vitlök
    paprika
    curry
    grädde gärna vispgrädde

gör såhär:
    lägg tomaterna i en kastrull ha i grädde curry paprika och vitlök å låt koka upp.
    ha sist i räkorna.. räkorna ska inte koka utan bara bli mjuka

servera med ris.

super gott om man tycker om räkor :) 

• Blåbärssaft
    Sandraa L skrev 2012-11-09 15:29:36 följande:
    Idag fick vi se ett litet hjärta slå för fullt, lyckan är obeskrivlig! :) V.7+0 men han trodde jag kunde vara lite längre gången då bara mm. på bilderna gör stor skillnad och att han inte fick till den ordentligt ;) 
    Vad underbart! Gud så skönt att se allt allt var bra med lille därinne! Jag är också sugen på att göra ett VUL.

Madelen21- Åh vad GOTT det lät!!

• Blåbärssaft
    Natan skrev 2012-11-09 16:12:52 följande:
    Här blir det fyllda paprikor och till det fläskfilé. Ska börja fixa med maten om en liten stund. 
  • ToTo10
    Natan skrev 2012-11-09 16:12:52 följande:

Här blir det pizza tillsammans med en av mina närmsta vänner och hennes dotter. Ska berätta för dem att det kommer en liten till sommarn :)
  • Sagolina

Vi har precis ätit chili con carne med ris&korn till:) Nami!
    Nu plocka disken och sätta igång brasan, sen te och chocolate chip cookie framför elden!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~