• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • alv

Sunnaliv. Känner igen mig! Magen känns gigantisk, går ej att dölja. Skulle dra in magen igår när jag var o handlade o skulle gå förbi en kundvagn men det gick inte att dra in den. Vecka 11 nu Mytologi, så känner vi också inför kub. Vi vet inte vad vi skulle göra med siffrorna man får

• mytol

Om man bestämmer sig för att göra nupp och kub så tycker jag att man måste fråga sig själv först vad som är "hög" risk för en själv å vad man kan tänka sig att göra med resultatet. Eftersom jag ändå inte skulle gå vidare med några utredningar och absolut inte skulle göra abort så är resultatet ointressant och inte värt att veta.

• AlexandraViberg

Nä men precis. Fast svårt att bestämma en siffra själv om man inte är insatt. :P

Nä fostervattenprov låter ju läbbigt. Nu behöver jag tänka igen..

Jag skulle inte göra abort efter kub men får man verklig hög risk där så lär man ju göra fvp innan man tar bort något som man kämpat efter. Nä nu får jag prata med maken om detta..

• Natan

Jag är också skakig i benen eller snarare att det pirrar/kryper i benen. Det kom i vecka 5. Sen är jag svullen om händerna på nätterna så jag måste ta av mig min förlovningsring innan jag går och lägger mig + att jag svettas och kallsvettas som en julegris.

• mysmamman2

Vad är det för fel på mig, astrött på
    Kvällarna men vaknar på nätterna sömnlös..... Och vaknade kl 5 och det bara snurrar i huvudet....... Suck!

Går in i v 10
    Imorrn 1/4 avklarad

• Valborgs

Sömntutan: Jag förstår hur du känner, kände likadant när jag väntade min yngsta dotter. Äldsta var då 10 år. Fick panik över att börja om igen och undrade om jag verkligen ville ge mig in i bebislivet igen. Gick så långt att jag gick till kurator för ev abort. Men insåg ganska snabbt att hormonerna nog ställde till en del oxå och att jag verkligen ville fortsätta grav. Är så glad för att jag gjorde det nu såklart, har världens finaste tjejer.. :) Nu undrar jag mest hur jag ska kunna älska en tredje lika mycket och hinna med alla. Men jag tror man växer in i det oxå. Samma tid kommer man ju inte att ha i början, men man får göra det bästa av det

• Valborgs

Mytol: Då förstår jag! Blev osäker själv nu.. Har hört om en del som fått fel resultat här oxå och jag vet inte vad jag skulle göra med ett dåligt :(

Här får vi välja att bara göra UL, kub eller nupp. Tål att funderas på igen.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~