• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • flagnell
    Libra89 skrev 2012-11-14 19:43:50 följande:
    Hej, har läst här ett par veckor men nu chansar jag och hoppar in här. Är i v 7+3 idag och var på vul för att kontrollera att det växt som det ska. Allt såg bra ut och hjärtat pickade på så jag känner mig lite mer hoppfull nu. Har haft tre missfall/ma på ett år och är nu på fjärde graviditeten. Därför har jag inte velat gå med i nån gravidtråd. Men nu satsar vi här :) Ska ringa mvc imorn.
    Välkommen, och jag håller tummarna för dig!
  • mytol

Har ni fått några cravings? Jag e så sjukt sugen på citroner. Så fort ja blundar så ser jag citroner framför mig . Allt som kan tänkas innehålla citron lockar. Har aldrig gillat citron särskilt mkt å hellre valt naturellt mineralvatten innan. Clementiner kan ja äta hur många som helst varje dag, ju surare desto bättre...

• sanmal

Mytol; joo, frukt i alla dess former! Men helst clementiner och apelsiner! Sååå gott! ;)

• mytol
    sanmal skrev 2012-11-14 20:18:36 följande:
    Mytol; joo, frukt i alla dess former! Men helst clementiner och apelsiner! Sååå gott! ;)

Med sonen hade jag leverpastej, som jag aldrig gillat ALLS innan, med saltgurka eller smörgåsgurka. När ja prova det denna gången fick ja istället kväljningar.
  • mytol
    Rosa fjäril skrev 2012-11-14 20:23:09 följande:
    Akta för mycket citron man får gula tänder;)

Borde inte dom bleka istället
  • sanmal

Mytol; då kanske det finns en liten tjej därinne denna gång ;) många har sagt till mig att de tror det blir en tjej pga att jag äter mycket frukt och då främst citrus :)

• ThereseJohansson

För första gången känner jag mig sjukt sugen på nått, detta nått är knäckebröd med julskinka..får nog fixa det i helgen :)

• mytol
    sanmal skrev 2012-11-14 20:36:15 följande:
    Mytol; då kanske det finns en liten tjej därinne denna gång ;) många har sagt till mig att de tror det blir en tjej pga att jag äter mycket frukt och då främst citrus :)

Jag ska inte sticka under stol med att det vore väldigt roligt om de så vore. Blir självklart nöjd med en pöjk till men om jag fick välja så tar ja en tjej. Sambon önskar sig en liten sessa oxå innerst inne, han vill ha en liten Linnéa. Har du ngt barn sen innan eller e de första, ska ni ta reda på kön?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~