• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • idape

Tack kluckis! Får hoppas det är bra. Får springa och kissa heeela tiden. Och har molvärk hela tiden, är det växtvärk? Dessutom tycker jag att min mage putar ut. Kan den göra det redan i v 11?

• kluckis
    idape skrev 2012-11-14 21:47:48 följande:
    Tack kluckis! Får hoppas det är bra. Får springa och kissa heeela tiden. Och har molvärk hela tiden, är det växtvärk? Dessutom tycker jag att min mage putar ut. Kan den göra det redan i v 11?

Ja då har du ju symtom så då är det nog som det ska :)

Ja det kan den absolut! Tarmarna måste ju flytta på sig och man kan du se svullen ut.
    Denna vecka har min mage växt mkt faktiskt1 och jag kan se ett putt alldeles vid troskanten:)  
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • Natan

Mina bröst har också slutat ömma. Är i 9+4 (vecka 10). Molande värken känns inte längre, kan den försvinna och komma tillbaka? Illamåendet går upp och ner, var hos mvc idag och har en avvikelse på körldkörteln så jag ska äta levaxin. Hoppas det blir bättre snart!

• linda194

Jag mår sååå illa :( v 9 nu och det är alltid värst på kvällarna :( nu har jag kräkts och kräkts.. Hoppas på att kunna sova snart.. Några tips?

• AlexandraViberg

Hur lyckas man få vul egentligen?? Sjukvården brukar bara säga att de inte kan hindra missfall.. Tog 5 dagar för mig att övertala dom om att kolla på mig när jag blödde. 8 timmar senare låg jag på operationsbordet. Har inget förtroende för dom längre. Hade de kunnat säga "ta Alvedon" åt mf misstankar hade de nog gjort det..

Vad säger ni som får tider?

• Moniica

AlexandraViberg: Nyckeln till det hela är en grym BM. Berätta för henne om rädsla för MF och Så. Fjäska på ordentligt och snyfta lite. Själv har jag sluppit fjäsk. Har en underbar BM. Har jag bara en Fis på tvären så fixar hon VUL/UL till mig

• AlexandraViberg

Hmm fast här på vårdcentralen där bm är så finns inget vul/ul maskin, så man måste till kvinnokliniken 6 mil bort.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~