• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    ThereseJohansson skrev 2012-11-14 20:37:29 följande:
    För första gången känner jag mig sjukt sugen på nått, detta nått är knäckebröd med julskinka..får nog fixa det i helgen :)

De lät ju inte helt fel, med Johnnys senap. Å julmust till!!!
  • mytol
    idape skrev 2012-11-14 20:42:05 följande:
    Har era bröst slutat ömma efter v 9?

Inte helt men ja tror de ömmar mindre, eller så har ja börjat vänja mig...
  • kluckis
    idape skrev 2012-11-14 20:42:05 följande:
    Har era bröst slutat ömma efter v 9?

Ja mina ömmar inte längre iallafall och slutade runt vecka 8 :)
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • mytol
    Rosa fjäril skrev 2012-11-14 20:44:33 följande:
    Mytol: dom fräter på emaljen

Ja, de e ju logiskt... Skit oxå ....
  • idape

Tack kluckis! Vad har du mer för symptom annars? Är nu i v 11. Har mer ont mellan brösten, i bröstkorgen. Mår lite illa, frossa och molvärk och huvudvärk och dödstrött. Hur känns er växtvärk? Ska det vara som en molande känsla?

• idape

Ingen annan som gjort ett test efter v 10 och sett om strecken/pluset kan vara svagare än kontrollfönstret?
    Är orolig för missfall då jag haft en blödning. Så snälla om nån vet nåt. 

• sanmal

Mytol; detta är första barnet för mig! :) det spelar ingen som helst roll om det blir en tjej eller kille, bara det blir någon så att säga :P

Angående ömmande bröst så har mina börjat avta ganska ordentligt, jag är i v 8. Lite läskigt faktiskt!

Idape: jag har hört att testens styrka minskar i typ v 9-10 nångång och fortsätter så för att just hcg nivån minskar. Det minskar pga att moderkakan tar vid och gulesäcken backar då. Så det bör vara normalt.
    Men enda sättet så sett, för att du ska få veta helt säkert om du fått missfall borde vara ett vul. Har du någon möjlighet att boka ett?

• idape

Tack sanmal. Jag ska boka in ett vul för jag vet inte om jag fått missfall eller inte då jag fick en blödning i v 8, men testet är nu snart 3 v senare starkt och har alla gravsymptom kvar. Kram

• kluckis
    idape skrev 2012-11-14 21:25:59 följande:
    Tack sanmal. Jag ska boka in ett vul för jag vet inte om jag fått missfall eller inte då jag fick en blödning i v 8, men testet är nu snart 3 v senare starkt och har alla gravsymptom kvar. Kram

Det är säker som det ska!
    jag gjorde också ett test och fick svagare än för typ 4veckor sen och fick panik!
    Fick tid för UL ppå måndag för att lugna oron! Kommer då vara i vecka 12(11+2)  
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~