• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

På måndag e de dags för inskrivning och om exakt två veckor är det dags för ul, snacka om att ja längtar!

• 1000
    Acantha skrev 2012-11-15 10:52:23 följande:
    1000: Vad skönt, hoppas min BM är förstående också, ska ringa om en stund, är så sjukt orolig, även om jag inte har blött. Lägg till clementiner så har du mina cravings, samma som med sonen, fast då föredrog jag citron :), så ni som tror att det är flickor för ni gillar surt, behöver inte vara så!  

He he ja citronvatten, mums. Hur gick samtalet?
    V 8+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Pellefanten

Nej tjejer idag har jag inte ens hunnit vara inne här, har shoppat med lillan hela dagen :) i morgon blir det dags för inskrivning :)

• KäRinGa2

Är i v 10 nu (9+5) och i går klappade 12åringen mig på magen och sa: Mamma, har du bebis i magen? Du börjar bli tjock! Hm, tack för den :) Ställd på pottkanten blev jag, vi har ju int tänkt berätta ngt förrän på julafton, eller däromkring (tidigast i dec iaf) Kke får omvärdera det, magen är väldigt svullen.. 

BF130615 (p-00 f-02 p-05 p-11 bonusar f-96 p-98)
  • Sömntutan

Det är tur att man är tjock från början i det avseendet . Barnen har inte misstänkt något än vilket är bra. Vi hade också tänkt vänta till jul, men vi får se hur vi gör. Ska vänta till v.12 iaf. Går in i v.11 i morgon.

• 1000

Haha min ställföreträdande chef som vet på jobbet kom glatt och meddela att "nu börjar det synas, så du kan nog inte hålla det hemligt mycket längre".

V 8+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Sömntutan

Som sagt på mig syns det ingenting än. Men så är jag inte smal heller. Visst skulle jag kunna skäppa ut magen, men jag vet ju att en gravidmage i v.10 inte är så stor .
    Var på bröllop i våras där en av gästerna väntade smått. Man såg det tydligt på hennes stora mage. Jag frågade henne när hon skulle ha och hon berättade att hon var i v.12. Jag höll på att smälla av. Hon såg ut att vara i slutet av graviditeten och hade alltså bara "släppt" ut magen som i vanliga fall inte var speciellt platt.
    Lite pinsamt i mina ögon faktiskt. Men alla gör väl som de vill. Jag vill dock inte riskera frågan om jag ska ha snart i v.11 .
    Såklart förstår jag om det börjar synas på en del, men inte så mycket att man tror att det snart är dags.

• kluckis

Denna vecka har magen växt jättemkt :O

Sambon säger att det syns nu! Som tur ska vi gå ut med det på måndag efter vi vart på koll och är då i vecka 12 :) 

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • Meoow

Tycker också det börjar synas en del nu, och även sambon påpekade det igår

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~