Acantha skrev 2012-11-16 09:50:57 följande:
1000: BM kunde inte hjälpa mig, inte heller gynakuten eller någon annan i stan. Men igår kom illamåendet tillbaka :), vilket är skönt faktiskt.
Dessutom syns det en liten bula när jag ligger på rygg och allt extra skin flyttar på sig. Jag går in i v11 idag har ju två där inne, så det är väl helt normalt att det börjar puta lite.
Med sonen var jag nog i 5-6 månaden innan det syntes. I april när det var dags började folk fråga mig om det skulle bli en sommar bebbe.
Nu ska jag njuta av att må illa

, och försöka ta det lugnt, på måndag köder jag doplern och håller tummen för att vi ska kunna höra nått!
Jarnia: beklagar verklligen *kram*
Vad skönt Acantha att illamåendet är tillbaka. Sjukt att man vill må illa egentligen men det är ju ändå ett slags bevis på att graviditeten är ett faktum

Jag har börjat må riktigt illa (går in i vecka 10 i morgon) tidigare har det varit lite "löjl-illamående" men nu är det riktigt illa. Med sonen mådde jag aldrig illa. Har hört att man ska äta salta kex när illamåendet kickar in men tanken på det får mig att må ännu mer illa...
Sambon ska idag köpa en doppler på Teknikmagasinet :) Hoppas på att höra något men jag kan tänka att det kanske är i tidigaste laget...