• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Regnskogen: vad glad jag blir för er skull :) blödig som jag är började jag gråta en skvätt när jag läste det du skrev :) stort grattis!

• regnskogen
    Natan skrev 2012-11-26 21:15:18 följande:
    Regnskogen: vad glad jag blir för er skull :) blödig som jag är började jag gråta en skvätt när jag läste det du skrev :) stort grattis!
    hihi tack! :) <3 
  • Baby Lei

Grattis Regnskogen! Visst är det helt fantastiskt! Vi låg visst där på britsen exakt samtidigt, och fick samma resultat!

• Lillpluttan

Åh vad kul att så många får se UL så här tidigt. Vill också!! Hur ska man veta att den lille lever innan RUL i januari om man inte ska göra KUB/NUPP? Försökte boka tidigt UL privat men det är fullt... :(

• AlexandraViberg

Lillpluttan: ja synd att Sverige inte gör ul i v.13 tycker jag! Många länder gör det! Man får förlita sig på kroppen och hoppas på det bästa.. Men förstår att det är jobbigt. Jag behövde inte fråga efter mitt vul, han frågade om jag ville när jag ändå låg där med benen i luften :P

• Blåbärssaft

Alexandra- Ja, det kommer kanske gå fort (hoppas det Glad) Det känns ändå som att det gått fort hittills så ett par veckor till borde gå fort.

Regnskogen- Vad härligt du skrev och vilken underbar känsla att få se den lille Drömmer

• Meoow

Fast det där med tidigt UL hänger nog snarare på vart i Sverige man bor! Här görs ett UL i v. 11-14 för att fastställa graviditetens längd bla (dvs oavsett om man vill göra KUB eller inte, dock görs det en aningen senare om man vill göra KUB enligt min bm, varför vet jag inte), sen RUL i v.18-20.

Vad mysigt att så många fått glada besked idag :)) Hoppas att jag hänger på kl 8 imorgon, lär nog också börja böla, haha...

• Solrosen82
    regnskogen skrev 2012-11-26 21:11:32 följande:
    glömde nämna att jag blivit framåt flyttad en vecka, jag är alltså inte i v 10+5, utan 11+5! Så nu ser vi fram emot två extra dagar, sen har missfallsrisken minskat med 90%! :D Så mitt nya BF datum är 11 juni :) 

Skönt att allt var bra och vilket bonus att bli framflyttad en hel vecka!
  • Blåbärssaft
    AlexandraViberg skrev 2012-11-26 21:51:55 följande:
    Poff så är det RUL sen poff så är det juni ;)
    Ja man kan ju försöka se det så iallafall! :P
    Haha men EXAKT! Poff poff sen är vi där! Skrattande 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~