Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Premismamma: Ja jag är ute efter syskonvagn och ska ev titta på nya babytravel las vegas
    Annars vet jag inte riktigt, skulle gärna ha en emmaljunga lr så.. 

• Madelen21

ja satt å kolla namngeneratorn å dessa är dom jag tyckte var ok på pojk

Måns Lukas Viggo Tim Edvin Axel Liam
  • Madelen21
    Engla Vilma Stina Märta Tuva Julia Lova Tea Tilda Love Saga Svea Ellen Nora Selma Alice
    här kommer flicknamnen
  • Madelen21

Louise1983:

Jaha, ja vi ska ut å kika vagnar, vi är ute efter syskonvagn enkelvagn har jag redan..
    Lutar åt en babytravel las vegas... men vet inte om den kommit in i butik än...
    Ska försöka ringa min babyproffs affär å fråga om dom fått in den å så... lär nog åka å klämma på den å prova den m min son i :) 

• Madelen21

nu har ja prata m babyproffsen å under nästa v ska dom nog få in nya babytravel las vegas å då ska jag dit och klämma och känna mm :)

priset 4000 inkluderar 2 liggdelar och sittdelar och det får man oavsett...

man bygger om den på nåt vis.. fattar inte... bör nog ses tror jag. 

• Madelen21

Acantha: Min andra som ska sitta i är fyller 3 i augusti... så vi får se.... Lär dit å prova den å kolla...
    Ja han sa så han på affären att på nåt vis så görs den om..  Som sagt så lär ja dit å testa innan. Å han sa att den kommer finnas på lager så den kan man köpa direkt i butik å få me hem. Vilket är rätt så bra :)

• Madelen21

Valborgs: Ja jag var in på namngeneratorn mest på kul hehe..
    Föresten: jag prata m min babyproffs affär idag och han sa att han trodde dom skulle få in vagnen i veckan så jag sa att ja ska komma å klämma å prova mm :) Priset komplett är 4000 me 2 liggdelar och sittdelar... man gör tydligen om liggdelen till sittdel på nåt konstigt sätt... Nåja ja ska dit å testa den när den kommit..

dessa kanske är dom ja gillar mest... svårt å välja..... men ska kolla på onsdag va vi får  å sen kanske sätta mig ner och fundera mer.. När vi vänta nr 2 så hade vi
    Edvin
    Liam
    Theo
    å ett till som ja int kommer på nu

Me nr ett var d alice och agnes och alicia.. det blev agnes och tvåan blev theo... Svårt va som passar ihop...
    Väntar till efter ul för å kolla mer då :)

pojk

Tim
    Lukas
    Måns
    Edvin
    Liam
    Axel

flicka
    alice
    alicia
    lova
    saga
    ellen
    svea
    selma
    stina
  • Madelen21

ser att ni pratar storlek på kläder hos barn.. Min dotter som fyller 6 i sommar har jag börjat köpa storlek 122 till för att hon har dragit iväg på längden..vet inte nå hur lång hon är men hon väger typ 19 kg...

Valborgs: ja man får ge d en chans å kolla vagnen tycker jag..
    apropå¨kräksjuka allihopa... Jag gjorde mig dum å ringde dagis idag å skulle höra om nån fått nå magsjuka... Tur ja gjorde d.. d va nån som har/haft å jag sa att jag vill absolut inte ha nu för vi ska på ul på onsdag å dom förstog mig mer än väl så jag håller min dotter hemma....
    inte nog me d så är d 18 minus ute i dalarna där jag bor idag.... burr... vill helst bara vara inne och kura... så så får det bli.. Barna sover å jag ska kika runt på baby saker lite tror jag... är sugen på å beställa nå nya gardiner å nu när det är nytt år å blir vår.... jotex har ju sjukt mkt fina....

nåja återkommr väl under dagen :) 

• Madelen21

tessss: jag har inte hört nåt sånt... jag sover jämt på höger sida kan inte sova på nåt annat vis.. kan aldrig sova på rygg.. sover alltid på höger/vänster sida... nu när ja är gravid kan ja bara sova på högra :)

• Madelen21

v 19 i morgon och RUL  på onsdag för mig.
    Ungmamma91 när är ditt bf? mitt är 17 juni 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~