Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Baby lei: 
    jag har  gått upp 3 kg å går in i v 19 i morgon..
    Idag har jag valt att ha min dotter hemma från dagis för att minska risken för att åka på magsjuka nu till onsdag då vi har rutin ul... fröken var så förstående så...
    Kallt har vi också.. 18 minus.. Så jag städar å grejjar inne... ska strax göra mat här mm.. 

• Madelen21

Kickilina: Nu m en fråga till dig som jobbar som bm :) hehe.. Jo ja har ju ul på onsdag och undrar är det väldigt svårt att se könet i den v? Jag tycker inte d borde va d iomed att snart är halva tiden förbi.. men d kanske beror på hur barnet ligger mm :)

• Madelen21

Baby lei: Man ska inte haka upp sig på vikten, alla är olika helt enkelt.. jag har gått upp 20 och 18 kg m båda mina barn och dom har vägt över 4 kg båda två..  Men de kan ju vara mkt vätska också.. häng inte upp dig så mkt på sånt :) Allt är normalt.. finns dom som inte har gått upp ett kg under hela graviditeten och det anses fortfarande normalt så länger man själv och bäbisen mår bra... så det är så olika från person till person...

Nog om vikt prat.. snart är måndag över och snart tisdag å vipps onsdag å ul :)
    Jag kommer nog knappt kunna sova i morgon kan ja tro.. hehe...
    Ska just ta å börja m middag nu.. stuvade makaroner å falukorv...

föresten på tal om nåt annat....
    Jag dricker inte kaffe lr te...
    Men förra veckan så köpte jag te för att ja va sugen på te å en fralla... å sen dess dricker jag 1-2 koppar om dagen :) Vet inte om d är nån gravid grejj :P 

• Madelen21

Natan: jag har haft foglossning m båda mina barn och börjar få d igen nu och me dom andra två så har d bara blivit värre ju längre tiden har gått... Men sånt är nog olika från gång till gång å från person till person tror jag.. foglossningsbälte är bra... d har jag.

• Madelen21

natan: ja dom är inte så dumma finns hos sjukgymnasten.. vet inte va dom kostar... ja fick mitt av min mamma tror jag och hon hade köpt d på tradera.. 

• Madelen21

mytol: Ja känner igen mig i d du säger angående shopping.. är oxå sjukt sugen på å shoppa loss.. buda på 2 auktioner på tradera igår faktiskt.. men i morron är d ultraljud å ja känner nu att jag börjar bli så jävla nervös och pirrig att ja nästan mår illa :)

• Madelen21

trött på vinter d är d fler som är... magen börjar bli såpass stor att jackan snart inte går att få ihop...
    å köpa nån ny jacka som man sen inte kan ha känns inte alls lockande....
    jag längtar till vår å värme...
    Nu har jag börjat känna bäbis både morgon och kväll.. men bara om jag är still och inte gör nåt speciellt.. typ när ja sitter här å läser... då börjar den röra sig :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~